خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

با اقدامات به موقع دادگستری دست دلالان از بازار خرید ِگندم کوتاه شد/ وقوع نزاع و درگیری در گلستان 8 درصد کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۶۵۶

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: خوشبختانه امسال با تلاش موثر قضایی و انتظامی،میزان وقوع نزاع ودرگیری در استان 8 درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی اظهار کرد: با اقدامات به موقع دادگستری استان، امسال دست دلالان از بازار خرید ِگندم کوتاه شد. نسبت به بقیه خرید گندم هم نظارت می شود و با دلالانی که بخواهند در چرخه خرید تضمینی اختلال ایجاد کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد. 

وی درباره آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی هم گفت: دستگاه‌های متولی مکلفند درباره آثار سوء ناشی از آتش زدن بقایای محصول پس از برداشت، اطلاع رسانی و با متخلفان برخورد کنند.

وی بیان کرد: آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی علاوه بر آسیب به خاک و محیط زیست، خطر سرایت آتش به جنگلها وزمین های کشاورزی مجاور را بیشتر می‌کند. 

وی گفت: خوشبختانه امسال با تلاش موثر قضایی و انتظامی، میزان وقوع نزاع و درگیری در استان 8 درصد کاهش یافته است.

حیدر آسیابی افزود: در  کاهش سرقت هم در حالیکه سراسرکشور با افزایش مواجهیم  امسال  با 5 درصد کاهش، رتبه دوم کشور در زمینه کاهش سرقت را به دست آورده‌ایم که نتیجه اقدامات هماهنگ دستگاه قضایی و انتظامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز