خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز استان گلستان خبر داد ؛

صدور کیفرخواست متهمان پرونده فساد شهرداری و شورای شهر گرگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۲۲

دادستان مرکز استان گلستان گفت: کیفرخواست همه متهمان پرونده فساد در شهرداری و شورای شهر گرگان صادر شد.

به گزارش ایلنای گلستان،محموداسپانلو اظهارکرد: درپرونده برای شهردار سابق گرگان،  دو عضو شورای شهر ،2 تَن از مدیران شهری شهرداری ، 4 کارمند شهرداری، 3 پیمانکار ِ شهرداری ،یک کارچاق کن و 16  فرد ِ خارج از شهرداری که با این پرونده مرتبطند،  کیفرخواست صادر شده است.

وی افزود: پرونده یک عضو شورا پس از صدور کیفرخواست  برای رسیدگی و صدور رای،  به دادگاه کیفری یک استان و پرونده بقیه متهمان به دادگاه کیفری 2 گرگان، فرستاده شد.

اسپانلو گفت: همه متهمان تا زمان صدور رای دادگاه، با تودیع وثیقه فعلا آزاد هستند.

دادستان اسپانلو افزود: به استناد ماده 7 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری،  دو عضو شورای شهر و  2 تَن از مدیرانِ  شهری  و 4 کارمند متهم در این پرونده ، فعلا از شغل و  سِمت سازمانی ، تعلیق هستند و این افراد حق حضور در شورای شهر و شهرداری گرگان را ندارند.

دادستان مرکز استان گفت: شهردار سابق گرگان،  یک پرونده باز ِ دیگر  هم در دادسرای گرگان دارد که در حال رسیدگی است.

سال گذشته ،  شهردار ، دو عضو شورای شهر و چند تن از کارمندان شهرداری گرگان همراه با یک کارچاق کن و سه پیمانکار و چند نفر دیگر  بازداشت شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز