خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبرداد:

ورود دادگستری گلستان به موضوع سودهای غیرقانونی بانک‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۶۰۱

رئیس کل دادگستری استان گلستان از رد دادخواست بانک‌ها در 64 پرونده برای دریافت سود و جریمه مازاد از تولیدکنندگان خبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی اظهار کرد: قضات دادگاه‌های استان سال گذشته در 64  پرونده،  دریافت سود و جریمه تسهیلات بانکی را مازاد بر مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تشخیص دادند و رد کردند.

آسیابی با بیان این که این آرا در راستای حمایت از تولید کنندگان صادر شده است، افزود: با صدور این آرا که همه آنها قطعیت یافته است، واحد‌های تولیدی، سود اضافی و جریمه مازاد را نمی‌پردازند و اگر پرداخته باشند بانک‌ها موظفند به آنان بازگردانند.

وی گفت: در نشست‌ها و بازدیدهای میدانی  از واحدهای تولیدی، مهم ترین چالش مطرح بر سر راه تولید و سرمایه گذاری در استان، مربوط به  سود‌ها و جریمه‌های بانکی است.

آسیابی در ادامه به تلاش‌های دادگستری استان برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی هم اشاره کرد و گفت: از 640 درخواست ثبت شده ی پارسال ِ واحدهای تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، پرونده 52 درصد آنها با  پیگیری این ستاد، تعیین تکلیف و حل شد.

وی افزود: سال گذشته توسط مسئولان قضایی استان تعداد 440 مورد بازدید میدانی از کارخانه های استان  برای بررسی مشکلات تولیدکنندگان انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز