خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گلستان:

جهاد کشاورزی باید در حوزه مدیریت مصرف آب فعالانه ورود کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۰۴

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: جهاد کشاورزی باید در حوزه مدیریت مصرف آب فعالانه ورود کند و در کنار دستگاه های متولی در حوزه حفاظت از منابع آبی استان قاطعانه ایستاده‌ایم و دادستان‌های استان اهتمام لازم را در این زمینه دارند.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدرآسیابی در نخستین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفت: 

رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه گفت: پارسال با ورود دستگاه قضایی استان آببندان های غیرمجاز در حریم و بستر گرگانرود تخریب  و ۱۰ میلیون مترمکعب آب ، رهاسازی شد  و آب زمین های کشاورزی پایین دست رسید.

وی تاکید کرد با بهینه کردن مصرف آب از طریق روش های نوین آبیاری و کشت های نوین و گلخانه ای می توان تا ۵۰ درصد در مصرف آب کشاورزی صرفه جویی کرد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان گلستان در ادامه بیان کرد : برای حصول توفیق در سیاستهای آبی ، سیاستهای جهاد کشاورزی و وزارت نیرو  باید همسو باشد و در امر کشاورزی هم باید به ظرفیت های آبی توجه لازم شود و هم روش های نوین کشاورزی و آبیاری در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: باید تنش های آبی را پیش از تبدیل شدن به تنش های اجتماعی مدیریت کنیم.

حیدر آسیابی بر تعیین تکلیف زودتر چاه های غیرمجاز در کمیسیون ماده ۵، تاکید کرد و گفت: دادگستری در این بخش آماده همکاری و حمایت است.

آسیابی بر ادامه برخورد سختگیرانه با سارقان تاسیسات عمومی هم تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز