خبرگزاری کار ایران

جمالی‌نژاد:

برنامه تحولی شهرداری مشهد می‌تواند به الگوی تحول در مدیریت‌ شهری تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۵۷۹

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: برنامه تحولی شهرداری مشهد، یک نمونه موفق در مقایسه با سایر کلانشهرهاست که می‌تواند به الگوی تحول در مدیریت‌های شهری تبدیل شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در حاشیه بازدید از غرفه شهرداری مشهد در نخستین نمایشگاه تعالی حکمرانی شهری که در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود، با اشاره به برنامه تحولی شهرداری مشهد، اظهارکرد: این برنامه، یک نمونه موفق در مقایسه با سایر کلانشهرهاست.

وی با بیان اینکه برنامه تحولی شهرداری مشهد می‌تواند به الگوی تحول در مدیریت‌های شهری تبدیل شود، گفت: از مدیریت شهری مشهد تقاضا داریم که برنامه خود را در اختیار شهرداران دیگر کلانشهرها قرار دهد.

نمایشگاه تعالی حکمرانی شهری به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با حضور ۳۱ شهردار و ۷ استاندار در تهران برگزار شده و محور اصلی این نمایشگاه، تعالی حکمرانی‌ درباره مساله راهبردی مدیریت شهری و بویژه تحول مدیریت شهری مبنی بر تولید سرمایه اجتماعی است.

در این نمایشگاه، دستاوردهای شهرداری‌های ۱۱ کلانشهر کشور، از جمله مشهد به نمایش گذاشته شده و هدف از آن، ارائه برنامه تحولی شهرداری‌ها و رویکرد وزارت کشور و راهبرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای راهبری و پشتیبانی شهرداری‌هاست.

این نمایشگاه به مدت ٢ روز در تالار وزارت کشور برپاست و در نشست امروز عصر که با حضور وزیرکشور برگزار می‌شود، شهرداران کلانشهرها، طرح‌های تحولی خود را برای مدیریت شهری ارایه می‌کنند؛ الگوهای تحولی کلانشهرها، روایت عملکرد و تعالی شهرداری از دیگر محورهای این نشست است.

در اولین روز این نمایشگاه، محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد با محمدرضا صمیمی، مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور، سعید شعرباف یزدی، شهردار کرمان و سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم نیز دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز