خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر خبرداد؛

امحای ۲۰۰ هکتار مزرعه زیرکشت با آب‌های نامتعارف در اطراف شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۳۱۹

رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر از امحای ۲۰۰ هکتار زمین کشاورزی زیر کشت گندم و جو، آبیاری با آبهای نامتعارف و پساب غیر استاندارد در منطقه دره قره پیری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر، علیرضا شریعتی‌ گفت: بر اساس گزارش گشت هم پوشان سلامت مبنی بر آبیاری حدود ۲۰۰ هکتار زمین کشاورزی زیر کشت گندم و جو در منطقه دره قره پیری و در راستای اجرای حکم دادستانی، نمایندگان دادستان، مرکز بهداشت شهرستان شیراز شهدای والفجر، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، محیط زیست استان فارس، شهرداری، سازمان آب منطقه‌ای و اداره آب و فاضلاب شهرستان شیراز اقدام به امحای محصولات کردند.

وی افزود: همچنین کانال‌های منتهی به این مزارع که حاوی آب‌های نامتعارف و پساب غیر استاندارد بودند نیز به خارج از این زمین‌ها منحرف شدند.  

مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر نیز از تمام شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف مبنی بر استفاده از آب‌های نامتعارف، فاضلاب خام، پساب مخلوط به فاضلاب و پساب غیر استاندارد هنگام آبیاری کشاورزی، موضوع را به ادارات مربوطه اطلاع رسانی کنند.

محمدعلی محسنی پور همچنین از کشاورزان خواست سلامت عمومی را فدای درآمد نکنند تا مشمول جرایم حقوقی نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز