خبرگزاری کار ایران

معاون امور تعاون استان:

۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۷۲ طرح در لرستان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۵۰۹

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت : ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۷۲ طرح از سوی بانک‌های عامل استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ذلیخا پورقباد در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری رومشکان برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته و در سفر قبلی مهدی مسکنی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قرار شد کسب و کارهایی در مناطق محروم با محوریت تعاونی‌ ایجاد شود.

وی افزود: تعاونی فعالیتی خودجوش است و باید فرهنگ‌سازی برای ایجاد کسب و کارهای جمعی در میان اقشار جامعه صورت گیرد.

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برای ایجاد تعاونی‌ها اعتبارات ویژه‌ای از سوی وزارت به این امر اختصاص داده شد، گفت: تاکنون تعاونی‌هایی در شهرستان رومشکان تشکیل شده و با دستور مسکنی معاون وزیر، سقف اعتبارات برای تشکیل تعاونی در این شهرستان برداشته شد.

پورقباد با اشاره به میزان پرداخت به طرح‌های مصوب در شهرستان، اضافه کرد: تاکنون بانک‌های عامل به ۷۲ طرح در سطح استان با ۱۲۴ میلیارد تومان و اشتغال ۱۴۳۵ نفر تسهیلات پرداخت کرده است.

وی افزود: همچنین ۱۴ طرح مصوب با اعتبار ۵۷.۴ میلیارد تومان و اشتغال ۱۴۱ نفر مصوب شده و ۴۵ تعاونی نیز در مرحله ثبت در شهرستان بوده؛ ۱۷ طرح ثبت نهایی و مابقی نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز