خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

برخورد بیش از 25 خودرو در تصادف زنجیره‌ای آزادراه قزوین_کرج

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۷۶۴

رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد بیش از 25 دستگاه خودرو در لاین شمالی آزادراه قزوین-کرج نرسیده به نیروگاه شهید رجایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد چندین دستگاه خودرو سواری در لاین شمالی آزاد راه قزوین-کرج، نرسیده به نیروگاه شهید رجایی بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی صحنه مشخص شد بیش از 25 دستگاه خودرو به علت بارندگی هوا و لغزندگی جاده با یکدیگر برخورد کرده و این موضوع موجب ترافیک سنگین در این محور شده است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه این تصادفات تلفات جانی نداشته و 2 نفر از سرنشینان خودرو که دچار جراحات سطحی شده بودند توسط عوامل امدادی حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

ذاکری‌منش با اشاره به اینکه پس از حدود یک ساعت تلاش ماموران وضعیت ترافیکی در این محور به حالت عادی برگشته و تردد در این محور روان است، تاکید کرد: با توجه به بارندگی هوا و لغزندگی جاده، مسافت توقف خودروها بیشتر از زمان عادی بوده و باید رانندگان عزیز این موضوع را در نظر داشته و با سرعت کمتری رانندگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز