خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت:

ناوگان حمل و نقل عمومی رشت سبز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۴۶۱

شهردار رشت با اشاره به اجرای ناوگان حمل و نقل سبز در این شهر، گفت: سالیانه مبالغ هنگفتی بابت سلامت شهروندان توسط دولت پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید حسین رضویان در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت، با اشاره به اینکه از ۱۶۰ واحد در مسکن مهر متعلق به شهرداری به غیر از آجر چیزی باقی نمانده است، اظهار کرد: حراست و بازرسی شهرداری رشت باید بگویند چرا این ساختمان‌ها به این وضع دچار شده‌اند و چرا با اموال متعلق به بیت المال این چنین برخورد شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های متعلق به شهرداری رشت جزو بیت المال هستند، افزود: املاک شهرداری رشت اگر هم قرار است در اختیار مؤسسات خاصی قرار بگیرد باید به صورت عادلانه شرایط بهره مندی از آن برای همه مؤسسات فراهم شود.

حمل و نقل رشت، سبز می‌شود

«رحیم شوقی» شهردار رشت هم در این نشست اظهار کرد: در این مدت کوتاه تلاش کردم که برای بسیاری از مباحث به یک الگوی درست دست پیدا کنیم تا نتیجه مطلوب برای شهر و تصمیمات اعضای شورا درباره مباحث مختلف محقق شود.

شوقی با بیان اینکه وضعیت پروژه‌ها با هدف مشخص شدن بازده زمانی در دست بررسی است، گفت: رفع مشکلات پسماند بسیار حائز اهمیت است و موضوع تفکیک زباله از مبدا را با جدیت در دست بررسی داریم و در حال حاضر نیز با چندین شرکت متقاضی مشغول بحث و تبادل نظر هستیم.

وی با اشاره به اینکه ردیف بودجه مربوط به اخذ تسهیلات در دست بررسی است، افزود: در بودجه سال ۱۴۰۲ ردیف‌هایی به اخذ تسهیلات از بانک‌ها اختصاص پیدا کرده است و در تلاشیم که این اقدام سریع‌تر محقق شود.

شهردار رشت با بیان اینکه جلسات مربوط به بحث کانال (ژ ۵) نیز در دست بررسی است، گفت: در دیدار با معاون عمرانی استاندار گیلان نیز این موضوع بررسی شد و با واگذاری و تغییر برخی کاربری‌ها امیدواریم این مهم سریع‌تر نیز اجرایی شود.

اجرای ناوگان حمل و نقل سبز در رشت

شوقی با اشاره به اجرای ممیزی املاک در رشت اضافه کرد: طی همین هفته بررسی اسناد فراخوان ممیزی املاک در رشت انجام می‌شود و این کار در شهرداری منطقه چهار رشت استارت زده می‌شود.

وی با اشاره به اجرای ناوگان حمل و نقل سبز در رشت افزود: سالیانه مبالغ هنگفتی بابت سلامت شهروندان توسط دولت پرداخت می‌شود و به منظور جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از آلودگی‌های بهتر است به اجرای حمل و نقل برقی نگاه ویژه‌ای معطوف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز