خبرگزاری کار ایران

با اعلام نتایج انتخاب هیأت رئیسه اتاق بازرگانی؛

گام نخست اتاق بازرگانی قزوین در شفافیت و اطلاع رسانی همگانی برداشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۳۵۸

در راستای شفافیت و اطلاع رسانی دقیق، نتیجه انتخاب اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین به تفکیک اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هیأت رئیسه جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین با اعضای ائتلاف تحول و شفافیت آغاز به کار کرد.

شفافیت، اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها از اهداف این دوره از اتاق تعریف شده و در این راستا، آرای تفکیکی انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین اعلام شد.

ظهر امروز و در پایان اولین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی قزوین، پس از اعلام نامزدی داوطلبان برای کرسی‌های هیات رئیسه نتایج اعلام شد.

برای ریاست اتاق مهدی عبدیان ۱۰ رای و مهدی بخشنده ۵ رای را کسب کردند.

برای نائب رئیس نخست مجید آهنگریان 9 رای و سعید یوسف زادگان 6 را کسب کردند، همچنین برای نایب رئیس دوم اتاق  ۱۰ نفر به نیما بصیری طهرانی و ۵ نفر به جعفر الله‌وردی رای دادند.

برای خزانه داری هم علیرضا پازوکی ۹ رای و مصطغی عادلی‌فر ۶ رای کسب کردند؛ همچنین مجید سعیدیان هم برای دبیری هیأت رئیسه ۱۵ رای را کسب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز