خبرگزاری کار ایران

ایجاد فضای اختصاصی پارک موتورسیکلت در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۲۰۹

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان از ایجاد فضای اختصاصی پارک ویژه موتورسیکلت در نقاط مختلف همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، سیدمحمد پوروخشوری با اشاره به اهمیت ساماندهی موتورسیکلت‌ها با توجه به افزایش روزافزون استفاده از آن در شهر گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری ساخت پارکینگ موتورسیکلت در شهر به خصوص هسته مرکزی است.

وی افزود: امروزه در شهر‌ها مشکلات زیادی در خصوص حمل و نقل وجود دارد که یکی از آن‌ها فقدان فضای پارک مناسب برای پارک وسایل نقلیه شخصی است.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح محدودیت‌های تردد به هسته مرکزی شهر عموما دسترسی به این محوده از طریق موتورسیکلت صورت می‌گیرد، اما به دلیل عدم تامین فضای پارک اختصاصی تردد و پارک، این وسیله نقلیه در سراسر مسیر پیاده‌راه به چشم می‌خورد که منجر به نارضایتی اجتماعی شده است.

پوروخشوری تاکید کرد: در همین منظورسازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری با هدف ساماندهی، برای اولین بار اقدام به نصب سازه فضای پارک موتورسیکلت در محدوده آرامگاه بوعلی با ظرفیت تامین پارک ۲۱ دستگاه موتورسیکلت کرده است.

وی افزود: با توجه به بازخورد مناسب اجرای طرح و ساماندهی سایر معابر منتهی به محدوده هسته مرکزی شهر تامین و نصب سازه‌های فضای پارک موتورسیکلت در سایر معابر این محدوده در دست پیگیری است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز