خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری بروجرد خبر داد؛

اجرای ۲۰ هزار مترمربع لکه گیری هندسی محور کمربندی و بروجرد_خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۰۷۹

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجرد از انجام هزار کیلومتر شانه سازی در راه های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهندس محمد ایرانشاهی در جمع خبرنگاران به خلاصه ای از  اقدامات انجام شده  توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده شهرستان بروجرد در سال ۱۴۰۱ اشاره و اظهار کرد: با هدف نگهداری راه و  ارتقای ایمن ۳۰ کیلومتر روکش راه روستایی این شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: ۲۶ کیلومتر سرویس و تعمیرات روشنایی ، اجرای ۲۰ هزار مترمربع لکه گیری هندسی محور کمربندی و محور بروجرد_خرم آباد،  ۲۰۰۰ تن لکه گیری آسفالت محورهای مواصلاتی، نصب ۲ کیلومتر نیوجرسی محور اشترینان و نصب یک دستگاه دوربین کنترل سرعت محور بروجرد_اراک دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بروجرد اضافه کرد: نصب ۲ هزار علائم ایمنی هشدار دهنده، خط کشی راههای اصلی و فرعی به طول ۱۰۰ کیلومتر، ایجاد هره خاکی طولی به طول ۳ کیلومتر ، ایجاد هره نقطه ای ۴۰۰ مورد ،شانه سازی به طول ۲ کیلومتر، اصلاح شیب شیروانی و شانه سازی راه های اصلی و روستایی به طول هزار کیلومتر گوشه ای از اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

ایرانشاهی بیان کرد: کاربران جاده ای و مردم شریف می توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در مسیر های مواصلاتی از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز