خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

66 کیلو مواد مخدر با کمک پلیس قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۵۳۰

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدراستان قزوین و شرق تهران، ماموران موفق شدند 66 کیلو و 200 گرم تریاک از یک دستگاه کامیون در پوشش بار هندوانه کشف کنند.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین بر روی یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر، سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله از شرق کشور به سمت استان تهران به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به جمع آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی‌های همه جانبه ماموران، عنوان کرد: فرد مذکور قصد داشت محموله مواد مخدر را با یک دستگاه تریلی در قالب بار هندوانه از مسیر یکی از استان‌های شرقی به مقصد استان تهران حمل کند که هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران برای اجرای عملیات و دستگیری این سوداگران مرگ انجام شد.

وی ادامه داد: با هدایت اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه استان قزوین و با تحت نظر گرفتن و پایش مسیرهای فرعی و اصلی جاده خودروی مذکور در مسیر شهرستان ورامین شناسایی و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و پس از کشف مواد مخدر در قالب بار هندوانه دو نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز