خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری دشتیاری:

علت قتل معلم دشتیاری در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۷۱۲

سرپرست فرمانداری دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: علت و انگیزه قتل حسین مهدی پور معلم جامعه شناسی در این شهرستان در حال بررسی است.

به گزارش ایلنا، سید محمد امین شکری در گفت و گویی اظهار داشت: مسئولان انتظامی شهرستان دشتیاری در حال بررسی علت قتل این معلم هستند.

مدیر آموزش و پروش دشتیاری نیز در این باره افزود: حسین مهدی پور دوازدهم اردیبهشت به منظور انجام کارهای شخصی قصد سفر به چابهار را داشت که برای این منظور ابتدا سوار بر یک خودرو عبوری شده و در دوراهی عورکی پیاده می‌شود.

محمد ادریس پردل گفت: این معلم که در حال انتظار خودروی عبوری برای رفتن به چابهار بود توسط یک موتورسیکلت که سرنشینان آن صورت‌های خودشان را پوشانده بودند به سمت وی تیراندازی می‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه چندین گلوله به مهدی پور اصابت می‌کند و این افراد پس از تیراندازی از محل حادثه متواری می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش دشتیاری بیان کرد: در این حین یک دستگاه وانت عبوری پس از مشاهده پیکر نیمه جان مهدی پور وی را به بیمارستان چابهار منتقل می‌کند.

وی اظهار داشت: با وجود تلاش کادر درمان این معلم شامگاه پنجشنبه فوت می‌کند.

پردل افزود: حسین مهدی پور اهل زابل در شمال سیستان و بلوچستان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز