خبرگزاری کار ایران

در سیستان و بلوچستان رخ داد؛

حمله مسلحانه به رئیس گشت اراضی شهرداری چابهار

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۳۰۲

شهردار چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: رئیس گشت اراضی شهرداری چابهار توسط افراد ناشناس با سلاح گرم به قتل رسید.

به گزارش ایلنا، محمد یونس حقانی شهردار چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رئیس گشت اراضی این شهرداری حین گشت زنی و ماموریت توسط افراد ناشناس زخمی و به بیمارستان منتقل شد، ولی به سبب شدت جراحت‌های وارده جان باخت.
 
وی با محکوم کردن این حادثه ناگوار بیان کرد: مرحوم محمدی از نیرو‌های جسور و کاری شهرداری بود که امیدواریم افراد مسلح حمله کننده به این کارمند وظیفه شناس توسط مسئولان قضایی و امنیتی دستگیر شوند و به سزای اعمال شان برسند.
 
شهردار چابهار ادامه داد: هماهنگی و پیگیری لازم با مسئولان امنیتی و قضایی انجام شده و شورای تامین شهرستان چابهار پیگیر این موضوع است.
 
سرپرست فرمانداری چابهار نیز با تایید کشه شدن رئیس گشت اراضی شهرداری توسط افراد مسلح ناشناس خواستار پیگیری و دستگیری قاتل یا قاتلان مرحوم محمدی شد.
 
رحمدل بامری افزود: نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی باید با سارقان مسلح در شهرستان چابهار برخورد کنند تا شاهد چنین حوادث ناراحت کننده نباشیم.
 
محمدی بیش از ۶ سال سابقه فعالیت در شهرداری چابهار دارد که تاکنون در قسمت‌های عمرانی، دبیر ستاد بازآفرینی بافت فرسوده شهری و گشت اراضی شهرداری مشغول به خدمت بوده است.
 
پیکر مرحوم محمدی پس از تشیع امروز یکشنبه از طریق فرودگاه کنارک به تهران و سپس به شهرستان قائمشهر استان مازندران محل سکونتش منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز