خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد؛

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت شهرک گلخانه‌ای نودهک

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۶۵۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های فاز اول شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان از محل مصوبات سفر رییس جمهور تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین عطایی با اعلام این خبر گفت: پروژه تکمیل زیرساخت های فاز نخست شهرک گلخانه ای نودهک در شهرستان تاکستان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه به زودی واحدهای گلخانه ای نودهک به گاز نیز دسترسی پیدا می کنند، اظهار کرد: فاز اول شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان در ۷۵ هکتار اجرا و عملیاتی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان تملک اراضی ملی برای الحاق به فاز دوم شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان نیز در دست اجراست.

وی با بیان فاز دوم شهرک گلخانه ای نودهک در ۵۰۰ هکتار در نظر گرفته شده است،افزود: با واگذاری اراضی این فاز به سرمایه گذاران، شهرک نودهک به قطب تولید محصولات گلخانه ای کشور تبدیل خواهد شد.

عطایی با اشاره به ساخت و ساز ۳۰ واحد گلخانه ای در شهرک نودهک، یادآور شد: امسال چهار واحد گلخانه ای در این شهرک نسبت به تولید آزمایشی اقدام و آماده بهره برداری شدند.

استان قزوین دارای ۴۸۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی با ببش از ۸۰ هزار بهره بردار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز