خبرگزاری کار ایران

عضو‌ شورای شهر کرج:

طرح تاسیس شرکت تعاونی شهرداری برای ساماندهی نیروهای حجمی و تامین نیرو به تاخیر افتاده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۹۰۱

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج گفت: طرح شورای شهر برای امنیت شغلی و پیرامون ایجاد و تاسیس شرکت تعاونی زیر مجموعه شهرداری به جهت حذف پیمانکاران حوزه خدمات شهری و عقد قرارداد مستقیم از طریق شرکت مذکور با پاکبانان و سبزبانان و تامین نیرو همچنان معطل مانده است.

به گزارش ایلنا از البرز، مریم قهرمانی صارم با انتقاد از تاخیر در اجرای طرح تاسیس شرکت تعاونی شهرداری برای ساماندهی نیروهای حجمی و تامین نیرو، اظهار داشت: اخیراً مناقشه ای پیرامون وضعیت حقوق و دستمزد مستخدمین کارمندی شهرداری کرج در صحن مطرح بود که حواشی بسیاری نیز داشت و همچنان ادامه دار است.

وی اذعان کرد: قطعا پیش زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان احساس تعلق و انگیزه مضاعف در میان کارکنان است بویژه آنانی که در صف اول خدمت ایستاده‌اند و پیشانی عملکرد مجموعه مدیریت شهری هستند اما اسباب تاسف فراوان است که از دو سال گذشته تاکنون طرحی که با ۱۲ امضا عضو شورا به شهرداری ارسال شده است ساعت‌ها بحث و ‌موضوعات مختلف پیرامون ایجاد و تاسیس شرکت زیر مجموعه شهرداری به جهت حذف پیمانکاران حوزه خدمات شهری و عقد قرارداد مستقیم از طریق شرکت مذکور با پاکبانان و سبزبانان ،همچنان بی نتیجه که خیر بلا اقدام معطل مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: مباحث عدم وجود عدالت در پرداخت، وضعیت بیمه ،موضوعات معیشتی و البته دریافتی به مراتب بیشتر از وضع موجود انگیزه تاسیس این شرکت بود که گویی حوزه منابع انسانی شهرداری موضوعات با اهمیت تری دارد که معیشت هزاران همکار پاکبان و سبزبان به حاشیه رفته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: ضمن تذکر رسمی به شهردار اولا تقاضای پیگیری و حصول نتیجه مطلوب در این خصوص مورد انتظار است و ثانیا چنانچه مسئولان توانایی و یا وقت کافی جهت پیگیری ساماندهی معیشتی این عزیزان را ندارند اقدامات عملی صورت پذیرد و دلایل این کوتاهی و اهمال احصا و روشن شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: چندین مرتبه به صورت مکتوب و شفاهی درخواست ارسال جامع لیست کارمندان شهرداری که از ظرفیت تهاتر و خرید آپارتمان به طرفیت شهرداری و به نمایندگی از مودیان شهرداری بهره مند گردیده اند را داشته ایم که تا کنون اقدامی صورت نپذیرفته است لذا مجددا از شهرداری درخواست می شود اسناد مربوطه را مستندا به همراه وضعیت فی مابین کارمند و شهرداری در حوزه مالی طی یک دهه گذشته احصا و به شورا ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز