خبرگزاری کار ایران

رئیس تشکیلات خانه کارگر فارس:

چالش بزرگ جامعه کارگری در حوزه درمان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۲۶۴

رئیس تشکیلات خانه کارگر فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگران، گفت: مسئولان به سخنان رهبری صرفأ به عنوان یک رهنمود نگاه نکرده و به مثابه یک دستور و حکم حکومتی آن را عملیاتی و اجرا کنند.

به گزارش ایلنا، علی راستگو در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کار گروه‌های کار نمونه استان فارس بیان کرد:  استقلال کشور وابسته  به کار است و مهار تورم با این بهره بانکی که از نظر مرجع تقلید نیز جنبه ربا دارد محقق نمی‌شود بلکه مهار تورم و رشد تولید از کار و کارگر و حمایت از صنعت و تولید محقق می‌شود.

رئیس تشکیلات خانه کارگر فارس با انتقاد به روند خصوصی سازی بیان کرد: کارخانه‌های خصوصی سازی تعطیل و نیمه تعطیل شده و به تبع آن کارگران بیکار شده‌اند.

راستگو با اشاره به حضور کارگران در عرصه‌های مختلف و همراهی آنان با نظام، گفت: کارگران خارج از چارچوب چیزی نمی‌خواهند. وقتی نرخ تورم را دولت ۴۶/۳ اعلام می‌کند، چرا دستمزد باید ۲۷ درصد افزایش یابد آن هم در شرایطی که خط فقر را ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان اعلام می‌کنند اما حقوق کارگر کمتر از نیمی از خط فقر است.

وی افزود: امروز ۴۸۰ قلم دارو از پوشش تأمین اجتماعی خارج شده و جامعه کارگری را با چالش بزرگ درمان روبرو کرده است.

رئیس خانه کارگر استان تصریح کرد: تورم را کنترل و مسئله درمان کارگران را حل کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز