خبرگزاری کار ایران

در گیلان انجام شد؛

سنجش و ارزیابی آمادگی تحصیلی ۱۲ هزار دانش آموز پایه اول دبستان تاکنون

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۱۱۲

رئیس آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از سنجش و ارزیابی آمادگی تحصیلی حدود ۱۲ هزار دانش آموز پایه اول دبستان تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رقیه کریمی گفت: در این دوره از اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان پایه اول دبستان که از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شده، تاکنون حدود ۱۲ هزار دانش آموز کلاس اولی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته‌اند و حدود ۲۰ هزار دانش آموز هم برای اجرای طرح سنجش سلامت در نوبت هستند.

وی از ادامه اجرای این طرح برای نوآموزان گیلانی و دانش آموزان جامانده از سال قبل تا ۱۰ خرداد خبر داد و افزود: هدف از اجرای این طرح تشخیص میزان آمادگی تحصیلی و سلامت دانش آموزان پایه اول و تشخیص زود هنگام بیماری‌های این کودکان برای ارجاع به کارشناسان و متخصصان و درمان آن‌ها است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به لزوم نوبت گرفتن برای نوآموزان گیلانی با مراجعه به درگاه اینترنتی my.medu.ir، از والدین دانش آموزان پایه اول دبستان خواست  نوبت گرفتن و اجرای طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی برای فرزندشان را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

رقیه کریمی افزود: ۴۰ مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات یادگیری و پایگاه مدرسه‌ای برای اجرای طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی دانش آموزان پایه اول در گیلان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز