خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان:

یکی از مهمترین ارکان رشد تولید قشر زحمتکش کارگری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۷۲۳

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: یکی از مهمترین ارکان رشد تولید که به عنوان بازوی توانمند حرکت اقتصادی هستند قشر زحمتکش کارگری است.

به گزارش ایلنا، منوچهر گودرزی در مراسم زنگ روز کارگر که در شرکت دانش بنیان داروسازی دکتر جهانگیر برگزار شد، با بیان اینکه کارگران بازوان حرکت جامعه‌ به سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور هستند، اظهار کرد: یکی از ارکان مهم رشد و رونق تولید جامعه کارگری است که منجر به شکوفایی اقتصاد و توسعه کشور می شوند.

وی افزود: شکوفایی اقتصادی، عمران و آبادی مرز و بوم و اعتلای ایران اسلامی به دست کارگران و زحمت کشان عرصه تولید، موید جانفشانی و از خودگذشتگی این قشر است.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: کارگران در تمام عرصه‌های سخت و دشور انقلاب، از دوران مبارزه با رژیم شاهنشاهی گرفته تا هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا در صحنه حاضر هستند و باید قدردان و قدرشناس زحمات آنان بود.

گودرزی در ادامه گفت: در حال حاضر ۱۳۷ هزار بیمه‌ شده اجباری در بیش از ۱۹ هزار کارگاه لرستان مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: حدود ۸۶ هزار مستمری‌بگیر و بازنشسته تحت پوشش تأمین اجتماعی استان هستند که با احتساب خانواده‌های آن‌ها حدود ۷۷۰ هزار نفر از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با بیان اینکه این افراد در ۱۱ شعبه استان متمرکز هستند، خاطرنشان کرد: طی مصوبه شورای عالی کار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حقوق افرادی که سقف پایین داشت ۲۷ درصد افزایش یافت.

گودرزی اضافه کرد: سایر سطح ۲۱ درصد به علاوه ۲۴۰ هزار تومان و حق مسکن آن‌ها از ۶۰۰ هزار تومان به ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز