خبرگزاری کار ایران

مدیر پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کاشان خبر داد؛

کاشان فاقد امکانات کافی برای میزبانی از گردشگران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۹۸

مدیر پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کاشان گفت: امکانات شهرستان برای پذیرش گردشگر جهت ایام خاص مانند روزهای گلاب گیری مناسب و کامل نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، سرهنگ مهدی پاکروان با بیان اینکه برگزاری جشنواره گل و گلاب مختص سال‌های اخیر نبوده اظهار داشت: می‌بایست از زمان برگزاری نخستین جشنواره، افزایش ورود گردشگران پیش بینی و زیر ساخت های لازم تامین می شد.

وی ادامه داد: نبود پارکینگ اطراف مکان های تاریخی، نبود ناوگان حمل و نقل عمومی و سامانه آدرس دهی و خیابان های غیر استاندارد بخشی از مشکلاتی است که طی سال های اخیر زحمت و استرس متولیان بخش گردشگری به ویژه پلیس راهور کاشان را دوچندان ساخته است.

مدیر پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کاشان افزود: کاشان با جاذبه های مختلف و آب و هوای متنوع یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور است که پس از شیوع کرونا و شروع سفرهای نوروزی و تابستانی، با حجم گسترده مسافران مواجه شد، اما امکانات این شهرستان برای پذیرش گردشگر جهت ایام  خاص مانند روزهای گلاب گیری مناسب و کامل نیست.

وی تصریح کرد: پیشنهاد شد به دلیل همزمانی عید فطر و ایام گلاب گیری اماکن تاریخی شهر کاشان به مدت دو روز تعطیل بوده تا تمرکز پلیس روی ترافیک مسیری های منتهی به آرامستان های شهر بیشتر شود که با این درخواست موافقت نشد.

پاکروان با بیان اینکه خیابان امیر کبیر یکی از مسیر های گردشگری کاشان و محل تردد و آمد و شد بسیاری از مسافران و گردشگران است تصریح کرد: این محور پس از سال ها همچنان تکمیل نشده، به شکلی که عرض آن در محل های مختلف متفاوت است و خط کشی و نصب علائم در نقاط ترافیکی کاشان مانند زیر گذر نصب نشده و یا به شکل ناقص است.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز