خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

تاثیر تصمیمات شورای ترافیک در دو سال اخیر مشهود است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۰۱۶

استاندار لرستان گفت ؛تاثیر تصمیمات اتخاذ شده در شورای ترافیک طی دو سال اخیر کاملا مشهود و قابل قبول است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در شورای راهبری ایمنی ترافیک لرستان اظهار داشت : علیرغم این که در برخی آمارها خیلی خوب نبودیم اما تاثیر جلسات سال گذشته و  امسال شورا با دو سال قبل از خود قابل مقایسه نیست.

وی با تاکید بر این که شورای ایمنی ترافیک بستری مناسب برای همفکری و تصمیم گیری براساس ظرفیت دستگاهاست، اظهار کرد: تصمیمات اتخاذ شده در این شورا جهت اجرا و عملیاتی شدن می بایست به خوبی پیگیری شوند. 

استاندار لرستان با اشاره به شورای ایمنی ترافیک امروز و تصمیمات اتخاذ شده در آن عنوان کرد: ماحصل این تصمیمات باید منجر به اقدامات عملی شود.

زیویار تاکید کرد: نتایج مصوبات جلسه ی امروز می بایست در جلسه ی آتی که ۴۸ ساعت آینده برگزار می شود توسط دستگاه های مسئول تشریح شوند.

وی ادامه داد: در جلسات شورا نباید صرفا در مورد ماموریت های تعریف شده و رسمی بحث شود بلکه باید در آن ابتکار عمل به خرج داد و دستگاه هایی را که خوب به وظایف خود عمل نمی کنند وادار به عملکرد بهتر کرد.

استاندار لرستان همچنین به جلسه ی روز جمعه چهارم فروردین ماه که با حضور مقامات کشوری و با رویکرد گردشگری و سفرهای نوروزی برگزار می شود اشاره کرد و گفت: در این جلسه که با حضور احتمالی رئیس جمهور و یا معاونین و وزرای ایشان برگزار می شود در مورد اقدامات انجام شده در حوزه ی سفر در استان توضیحات لازم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز