خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

استان البرز برای دومین بار رکورددار برگزاری کاروان ورزش و نشاط در کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۲۲۹

مسئول برگزاری پویش دوشنبه های ورزش و کار البرز از برتری مجدد استان البرز در برگزاری کاروان ورزش و نشاط برای دومین سال در کشور، خبر داد.

جعفر امینی در گفت ‌و گو با ایلنا به برتری استان البرز در برگزاری پویش دوشنبه‌های ورزش و کار در کشور اشاره کرد ‌و گفت: با همراهی واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز، موفق شدیم برای دومین بار رکورد جدیدی از برگزاری این پویش در کشور ثبت کنیم.

وی با عنوان اینکه بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز مشغول به فعالیت هستند، افزود: طی دو سال اخیر، کاروان نشاط ورزش با هدف افزایش تحرک و ایجاد تندرستی کارگران، ترویج ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی در واحدهای تولیدی ‌و صنعتی برگزار شد. 

امینی تصریح کرد: در اجرای پویش دوشنبه های ورزش و کار، برنامه های موفق و تاثیرگذاری در سطح کارخانجات واحدهای تولیدی بزرگ استان البرز به اجرا درآمده است. این برنامه با انجام ورزش صبحگاهی حرکات کششی، مسابقات دومیدانی، طناب کشی، مچ اندازی، دارت، تنیس روی میز، فوتبال دستی، فوتسال، شطرنج و دیگر ورزش های جمعی هر هفته در یک تا ۲ واحد تولیدی و صنعتی استان البرز برگزار می شود.

مسئول برگزاری کاروان  ورزش نشاط استان البرز گفت: تلاش خواهیم کرد عرصه ورزش را با ابعاد مختلف در واحدهای تولیدی و صنعتی توسعه دهیم چراکه بسیاری از مشکلات و بیماری هایی که امروزه جوامع بشری درگیر آن هستند ناشی از کم تحرکی و روی برگرداندن مردم از ورزش است. 

وی در پایان از حمایت خلیل عبدالهی، رئیس هیأت ورزش کارگران استان البرز در برگزاری پویش دوشنبه های ورزش و کار، قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز