خبرگزاری کار ایران

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

ارتش اجازه تجاوز هیچ دشمنی را به کشور نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۷۰۳

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: امروز ارتش با چهار ناوگروه ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد، تمام مرزها رصد می‌شود و هیچ دشمنی امکان تعدی و تجاوز به مرزها را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر حسین محمد شفیعی در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسب روز ارتش در قزوین برگزار شد، گفت: 29 فروردین ماه با حمایت امام خمینی (ره) به عنوان روز ارتش معرفی شد و همین موضوع ضمن تقویت روحیه نیروهای ارتش، اعتماد مردم را هم به همراه داشت و اکنون هم راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان ادامه داد: از زمان شکل گیری انقلاب تاکنون ارتش، وظیفه خود را به درستی انجام داده و در زمان دفاع مقدس هم پاسخ اعتماد امام را داده و تجربه‌ای بزرگ و پیروزهایی پرافتخار را به دست آورد.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین عنوان کرد: همچنین ارتش با عملی کردن شعار ارتش فدای ملت در زمان حوادث غیر مترقبه مانند کرونا هم به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده و در کنار مردم بود.

وی تاکید کرد: ارتش با اقتدار و شجاعت در راستای صیانت از مرزها و حفظ امنیت آماده جانفشانی است و اجازه نمی‌دهد خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود.

شفیعی بیان کرد: در حوزه ساخت و باز تولید تجهیزات نظامی هم پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته و به نقطه‌ای رسیده‌ایم که وابستگی به خارج نداریم و به خودکفایی رسیده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز