خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در قزوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۲۵۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در ۲۹ فروردین را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهرداد حسن‌پور گفت :مراسم گرامی‌داشت 29 فروردین ماه با حضور و شرکت نیروهای مسلح مستقر در استان برگزار می‌شود که به منظور نظم بخشی و انضباط ترافیکی از ساعت 7 صبح روز سه شنبه /29 فروردین/ ممنوعیت ترافیکی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین افزود: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جهت اجرای این مراسم در بلوار شهید بهشتی از میدان قدس تا میدان سید حسن نصرالله و مسیرهای منتهی به میدان ارتش اجرا می‌شود.

وی مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودرویی و موتوری در زمان اجرای این مراسم را بلوار مدرس، خیابان فردوسی شمالی و خیابان فلسطین عنوان کرده و اظهار کرد: شهروندان و رانندگان عزیز وسایل نقلیه باید ضمن همکاری بیش از پیش با پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد در این مقطع زمانی از این مسیرهای اعلامی استفاده کنند.

حسن‌پور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هرگونه تردد و توقف وسایل نقلیه در زمان تعیین شده در محدوده اجرای طرح ترافیکی ممنوع است عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده و برخورد با تردد یا توقف خودرو در این مسیر با متخلفان برابر قانون رفتار و ضمن اعمال قانون، وسیله نقلیه آنان توسط جرثقیل حمل و به پارکینگ انتقال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز