خبرگزاری کار ایران

در ماه گذشته؛

21 میلیون وسیله نقلیه از راه‌های قزوین عبور کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۴۴۳

رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تردد بیش از ۲۱ میلیون و ۴۹۹ هزار دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های استان در دی‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین پورهاشمی گفت: براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان از یکم تا ۳۰ دی ماه ۲ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۸۴۲ پلاک خودرو در محورهای برون شهری قزوین رویت شده که از پلاک‌ها حدود ۲ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۹۰۴ پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است.

رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: اطلاعات به دست آمده از از مدت زمان ماندگاری وسایل نقلیه در استان نشان دهنده آن است که ۷ درصد وسایل نقلیه بین 3 تا 7 روز در استان مانده‌اند.

وی عنوان کرد: بیشترین میزان تردد در ماه گذشته مربوط به دوم دی ماه و پرترددترین محور استان نیز آزادراه قزوین کرج با ۳ میلیون و ۶۴۷ تردد در لاین رفت و برگشت بوده است.

این مسئول سپس به ارائه آماری از اجرای طرح راهداری زمستانی در دی ماه پرداخت و گفت: به دنبال بارش برف در محورهای استان قزوین ۵ هزار و ۷۰۲ تن ماسه و نمک مصرف و ۱۹ هزار و ۶۴۹ باند کیلومتر برفروبی توسط  راهداران انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز