خبرگزاری کار ایران

ثبت بیش از ۷.۵ میلیون نقل و انتقال وسیله نقلیه و ثبت پلاک خودروهای نوشماره از ابتدای سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۲۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، بر تشدید نظارت های پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از هفت میلیون نقل و انتقال وسیله و همچنین ثبت پلاک برای خودروهای نوشماره انجام شده است.

به گزارش  ایلنا از پایگاه خبری پلیس ، سردار "سیدکمال هادیانفر" در حاشیه بازدید از مرکز تعویض پلاک چیتگر با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: در روزهای پایانی سال هستیم و در همین راستا نیز براساس تجربیات گذشته، شاهد افزایش مراجعات برای نقل و انتقال خودرو می باشیم.

وی با بیان اینکه شماره‌گذاری خودروهای نوشماره هم در ماه پایانی سال افزایش دارد، اظهار کرد: باتوجه به افزایش مراجعات به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک، بنده و دیگر فرماندهان در پلیس راهور نظارت و بازدید از این مراکز را در دستورکار قرار دادیم تا اگر مشکل و یا مانعی وجود دارد، سریعا نسبت به رفع آن اقدام شود.

رئیس پلیس راهور فراجا درباره مدت زمان تعویض پلاک خودرو در مراکز نیز گفت: صفر تا صد فرآیند نقل انتقال خودرو در مراکز تعویض پلاک در صورتی که افراد مدارکشان کامل بوده و نقصی نداشته باشد، حدود 50 دقیقه طول می کشد.

سردار هادیانفر درباره بیشترین مشکلات مراجعه کنندگان نیز اظهار داشت: در بازدیدی که امروز از یک مرکز تعویض پلاک داشتیم متوجه شدیم بیشتر مشکلات مربوط به مدارک معاینه فنی، عوارض شهرداری، احراز محل سکونت و ... است که البته این مشکلات در حوزه پلیس راهور نمی باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه توسعه خدمات هوشمند در پلیس راهور فراجا در دستورکار است، بیان کرد: یکی از این خدمات نوبت دهی اینترنتی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک است. لازم است که مراجعه کنندگان حتما با مدارک کامل به این مراکز مراجعه کرده و حتما از قبل نوبت اینترنتی را دریافت کرده و در زمان تعیین شده به این مراکز مراجعه کنند.

سردار هادیانفر همچنین با بیان اینکه 43 مرکز تعویض پلاک با 700 غرفه آماده ارائه خدمات نقل و انتقال به مردم در ایام پایانی سال است، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 7 میلیون نقل و انتقال وسیله و همچنین ثبت پلاک برای خودروهای نوشماره انجام شده است.

وی به اخذ بیش از 7.5 میلیون نوبت اینترنتی برای نقل و انتقال وسائط نقلیه اشاره کرد و گفت: بار دیگر تاکید می کنم که افراد حتما از سایت نوبت دهی استفاده و بعد به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور در پایان به بحث وکالت نامه برای نقل و انتقال خودرو اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی که تصمیم دارند برای نقل و انتقال خودرو وکالت بدهند یا آنهایی که وکالت می گیرند به شرایط وکالت نامه از جمله مدت، حق توکیل و موارد این چنینی دقت کنند، تا در هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز