خبرگزاری کار ایران

سرهنگ جهانی خبر داد:

مردم به هیچ تفرجگاه و بوستانی مراجعه نکردند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۲۸۲

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: هیچ تفرجگاه وبوستانی را نداریم که مردم به آنجا مراجعه کرده باشند و مردم به اهمیت موضوع پی بردند که نباید از خانه بیرون بیایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ جهانی با اشاره به وضعیت جاده های کشور گفت: هیات رئیسه ناجا و پلیس راهنمایی و رانندگی امروز بازدیدهای ویژه ای داشتند و آنچه گزارش ها از سراسر کشور نشان می دهد و از تصاویر داخل شهرها می بینیم مردم عزیز به این موضوع خیلی جدی توجه کردند و در پارک ها و فضاهای سبز حضور پیدا نکردند و این جای تشکر دارد.

سرهنگ جهانی ادامه داد: اکنون هیچ تفرجگاه وبوستانی را نداریم که مردم به آنجا مراجعه کرده باشند و مردم به اهمیت موضوع پی بردند که نباید از خانه بیرون بیایند. مردم توجه کردند و امیدواریم این روند در بعداز ظهر نیز ادامه یابد. راه های مختلف و بزرگراه ها و اتوبان های درون شهری و برون شهری بیانگر این است که مردم دقت و توجه کردند. 

سرهنگ جهانی درباره برخورد با افرادی که به تذکرها توجه ندارند گفت: کسانی که برخلاف مصوبه عمل کنند با جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و توقیف یک ماهه وسیله نقلیه مواجه می شوند. تعداد محدودی از هموطنان در حال برگشت به شهرهای خود هستند و باید دقت کنند در طول مسیر از درون شهرها عبور نکنند چرا که جریمه ۵۰۰ هزارتومانی می شوند. 

او از مردم درخواست کرد که در حین رانندگی و بازگشت به شهرهای خود سرعت مجاز را رعایت کنند و آرام رانندگی کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز