خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی:

رویکرد پلیس راهور کاهش سرعت در بزرگراه‌های مناطق مسکونی ست

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۳۰۰

«یکی از رویکردهای ما کاهش سرعت در مکان‌های پرتردد و پرحادثه است و در برخی مقاطع بزرگراه‌ها که حادثه‌خیز و مسکونی است کاهش سرعت در دستور کار قرار دارد.»

ردار مؤمنی در جمع خبرنگاران خبر داد
الزام کاهش سرعت در نقاط حادثه‌خیز و مسکونی / تمهیدات پلیس برای شب‌های احیا و روز قدس

رئیس پلیس راهور گفت: کاهش سرعت در بزرگراه‌ها و مقاطع حادثه‌خیز، پرتردد، پر حادثه و مسکونی در دستور کار است. همچنین نسبت به روانسازی ترافیک در شب‌های احیا، روز قدس و عید فطر تمهیدات لازم صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در جریان بازدید از پلیس راهور تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم برای مراسم شب‌های احیا، روز قدس و عید فطر صورت گرفته و همه مراسم با همراهی و همکاری خود مساجد و برپا کنندگان برگزار خواهد شد تا نسبت به روانسازی ترافیک در اطراف این مکان‌ها ان شاء‌الله همکاری لازم صورت گیرد تا مشکل خاصی مثل سال‌های گذشته به وجود نیاید.

وی گفت: نماز عید سعید فطر نیز در امنیت کامل و انضباط برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: یک میلیون خودروی فرسوده داریم و بسیاری از خودروهای پرتیراژ ما نیز دارای استاندارد یورو ۲ هستند که همه این‌ها علاوه بر عوامل دیگری که گفته شد به آلودگی هوا می‌افزاید.

سردار مؤمنی در پاسخ به سؤالی در مورد کاهش سرعت در بزرگراه‌ها گفت: یکی از رویکردهای ما کاهش سرعت در مکان‌های پرتردد و پرحادثه است و در برخی مقاطع بزرگراه‌ها که حادثه‌خیز و مسکونی است کاهش سرعت در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: این تغییر کاهش سرعت در بزرگراه‌ها باید کم باشد و در جاهایی که اعمال می‌شود باید اطلاع‌رسانی شود.

سردار مؤمنی تصریح کرد: ما حوزه درون و برون‌شهری داریم که در حوزه درون‌شهری با شهرداری و در حوزه برون‌شهری با راهداری هماهنگی می‌کنیم و تصمیمات به صورت جمعی و مشارکتی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: تصادفات در این ۱۵ روزه کم شده و تخلفات نیز کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: موارد و مباحثی که در جلسه امروز در پلیس راهور تهران بزرگ عنوان شد به صورت ابلاغیه است و تا پایان ماه رمضان آماده و ابلاغ می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز