خبرگزاری کار ایران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۰۸۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس در رشت خبر داد و گفت: شهروندان رشتی برای برپایی باشکوه راهپیمایی مشارکت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ امیر طالبی در گفتگو با خبرنگاران به قرارگیری در آستانه روز قدس و راهپیمایی این روز بزرگ اشاره و اظهار کرد: ساماندهی و ایمن بخشی مسیرهای راهپیمایی روز قدس پیش بینی شده است.

وی از اعمال محدودیت‌های توقف، تردد و نیز روان سازی ترافیکی در اطراف محل برگزاری و مسیرهای راهپیمایی قدس در رشت خبر داد و افزود: طبق برنامه محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ صبح در مسیرهای سه گانه راهپیمایی روز قدس رشت اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به جزئیات مسیرهای سه گانه راهپیمایی روز قدس در رشت، بیان کرد: مسیرهای سه گانه راهپیمایی روز قدس شامل مسیر نخست؛ میدان شهدای ذهاب (شهرداری) - خیابان امام خمینی (ره) - میدان فرهنگ - میدان مصلی، مسیر دوم؛ سپاه پاسداران - میدان پاسداران - خیابان آزادگان - میدان فرهنگ - میدان مصلی و مسیر سوم؛ ورزشگاه شهید عضدی - خیابان نامجو - خیابان پرستار - میدان فرهنگ - میدان مصلی است.

طالبی با بیان اینکه محدودیت‌ها تا پایان نماز جمعه و خروج کامل نمازگزاران و راهپیمایان از معابر ادامه خواهد داشت، گفت: در صورت توقف و پارک هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای راهپیمایی، پلیس با استفاده از جرثقیل آنها را جا به جا می‌کند.

وی به نقش مشارکتی شهروندان در برپایی راهپیمایی باشکوه و منسجم اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معمولاً در این مسیرها پارک می‌کنند از محل دیگری برای توقف استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز