خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

شادی مردم در چند سال اخیر مغفول مانده است/ضرورت توجه به شادی مردم قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۷۶

عضو شورای شهر قزوین گفت: متاسفانه در کشور ما در چند سال اخیر شادی مردم مغفول مانده و جا دارد هر مسئولی هر چقدر که می‌تواند کمک کند تا دل مردم را شاد کنیم، قزوین هم جزء شهرهایی است از نظر افسردگی رتبه بالایی دارد و نیاز است با کمک هم مردم را شاد کنیم تا برای ما باقیات صالحات باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ولی چگینی در صحن شورای شهر قزوین که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با محوریت مسائل فرهنگی و هنری شهر برگزار شد، گفت: ایجاد ‌آمفی تئاتر و سینمای روباز از درخواست‌های هنرمندان قزوین است و خوشبختانه برای این کار فضای کافی داریم و قزوین هم ظرفیت دارد.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: آمفی تئاتر روباز قابلیت استفاده چند منظوره دارد و می‌توان از آن هم برای اجرای تعزیه و هم تئاتر استفاده کرد.

وی عنوان کرد: ایجاد سالن کنسرت و سالن همایش‌های بزرگ هم از مواردی است که مغفول مانده، با توجه به وضعیتی که وجود دارد نیاز است به شادی مردم هم پرداخته شود و نباید فقط سراغ غم، غصه، گریه و رنگ‌های سیاه که روح افراد را کدر می‌کند برویم.

در این جلسه به چالش‌ها و مشکلات هنرمندان، اصحاب رسانه و فرهنگ پرداخته شد و ضمن اشاره به نیازها و کمبودهای استان راه‌ها و طرح‌های برای ارتقای فرهنگ و هنر و وضعیت فعالین این حوزه ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز