خبرگزاری کار ایران

واکنش وحید امیری به گلزنی در 27 ثانیه

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۳۱

شنبه‌شب ترابزون اسپور در دقیقه ۸۲ بازی با کایسری اسپور توسط کالب اکوبان به گل رسید و بعد از سه تساوی پیاپی و یک شکست در آستانه کسب پیروزی قرار گرفت که حضور وحید امیری برد این تیم را پرگل‌تر کرد.

به گزارش ایلنا، امیری که مثل چهار هفته اخیر سوپر لیگ ترکیه، در این مسابقه هم کار را از روی نیمکت آغاز می‌کرد بعد از دو بازی نیمکت‌نشینی، در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده به جای هوگو رودلگا به زمین رفت و تنها ۲۷ ثانیه پس از ورودش موفق شد توپ بلند ارسالی از زمین خودی را با توپ‌گیری، فرار عالی و جای گذاشتن مرت اوزیلیدیریم، مدافع تعویضی کایسری اسپور، در موقعیتی تک به تک با ضربه بغل پای چپ وارد دروازه حریف کرده و دومین گل تیمش را به نام خود ثبت کند.

با گلی که امیری در ثانیه‌های پایانی این مسابقه به ثمر رساند، ترابزون اسپور با دو گل حریفش را شکست داد تا ۲۲ امتیازی شود و با صعود چهار پله‌ای، بالاتر از بشیکتاش در رده پنجم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد.

امیری که یک بار در دیدارهای دوستانه پیش فصل مقابل سامسون اسپور گل زده و یک گل هم در جام حذفی مقابل بوگسا اسپور به ثمر رسانده بود، این بار موفق شد برای نخستین بار در سوپر لیگ ترکیه گل بزند.

بازیکن ایرانی ترابزون اسپور پس از ثبت نخستین گل خود در سوپر لیگ ترکیه گفت: «خدا را شکر، این یک بازی بسیار مهم برای ما بود. پس از برد اخیرمان مقابل فنرباغچه، با این پیروزی روند صعودی خود را ادامه دادیم.»

ستاره ایرانی ترابزون اسپور ادامه داد: «بیشتر از گل خودم، برای گلی که اکوبان به ثمر رساند خوشحال هستم.»

گفتنی است کالب اکوبان مهاجم غنایی ترابزون اسپور که گل اول تیمش را زد، اخیرا در غم از دست دادن مادر خود عزادار شده بود و به همین دلیل شادی گلش همراه با گریه بود و در آغوش هم‌تیمی‌هایش جای گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز