خبرگزاری کار ایران

دوست داشتم آرژانتین برنده می شد؛

پنجعلی: پرسپولیس دنبال بازیکن استثنایی است / محک یک برزیلی در بازی تدارکاتی

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۳۳

بازیکنی می‌خواهیم که خاص و استثنایی باشد. باید خیلی خوب باشد و گرنه بازیکنان خودمان در همه پست‌ها کارایی بالایی دارند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم دنبال بازیکن خاص و استثنایی است و خارجی یا داخلی بودن آن تفاوتی ندارد.

به گزارش ایلنا، محمد پنجعلی درباره آخرین وضعیت اردوی پرسپولیس در کشور ترکیه اظهار داشت: بازیکنان تمرینات پرفشاری را صبح و بعداز ظهر پشت سر می‌گذارند و این باور وجود دارد که برای در پیش داشتن یک فصل خوب باید این روزهای سخت پشت سر گذاشته شود. به همین دلیل بازیکنان با انگیزه زیادی کار می‌کنند. حضور همزمان در سه جام شوخی بردار نیست. اردوی شادی داریم و شوخی می‌کنیم اما با کار مهمی که داریم، شوخی نداریم.

وی درباره آخرین وضعیت سید جلال حسینی و مهرداد پولادی ادامه داد: کارها در تهران انجام می‌شود. رحیمی پیگیر امور است. هدف باشگاه و تیم این بوده و هست که بتوانیم بازیکنان را حفظ کنیم. در این ارتباط هر اقدامی لازم باشد انجام می‌دهیم. البته مسلم است که پرسپولیس متوقف نمی‌شود.

سرپرست سرخپوشان درباره بازیکن برزیلی که در تمرینات تیم حاضر شده است، خاطرنشان کرد: ما دنبال بازیکنی هستم که به تیم کمک کند. ایرانی و خارجی ندارد. البته وقتی دنبال بازیکن خارجی می‌رویم، بازیکنی می‌خواهیم که خاص و استثنایی باشد. باید خیلی خوب باشد و گرنه بازیکنان خودمان در همه پست‌ها کارایی بالایی دارند. این بازیکن برزیلی در حال ارزیابی شدن توسط علی دایی است و احتمالا در بازی امروز محک می‌خورد تا ببینیم در چه سطحی است.

پنجعلی درباره فینال جام جهانی هم به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: دوست داشتم آرژانتین پیروز بازی باشد. فوتبال خلاقانه را دوست دارم و فوتبال ماشینی را دوست ندارم. آرژانتین با احساس بازی می‌کند.

وی درباره اینکه آیا آن همه حرکات تاکتیکی و بازی هوشمندانه را خلاقانه نمی‌داند، گفت: آلمان هم که گل زد، روی خلاقیت بود. حتی یک شوت ساده هم می‌تواند خلاقانه باشد. این بستگی به بازیکن دارد ولی به طور کلی من فوتبال تیم‌‎هایی مثل آرژانتین را دوست دارم، چون در آن یک حس خاصی وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز