خبرگزاری کار ایران

در هفته بیست و نهم لیگ یک؛

شمس آذر قزوین میهمان اصفهانی خود را گلباران کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۷۸۷

در هفته بیست و نهم لیگ دسته یک شمس آذر قزوین با نتیجه سه بر صفر ون پارس اصفهان غلبه کرده و سه امتیاز بازی را ازآن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ یک، شمس آذر در بازی خانگی میزبان ون پارس اصفهان بود که دقایقی پیش به پایان رسید.

نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید، البته بازیکنان دو تیم بازی خوبی از خود نشان دادند و یک حرکت مشکوک به گل برای شمس آذر وجود داشت که داور گلی اعلام نکرد.

در دقیقه ۶۴ بازی رحمان جعفری، آقای گل لیگ در نیمه دوم اولین گل را برای شمس آذر به ثمر رساند و گل دوم به سود شمس آذر هم دقایقی بعد از آن با اشتباه بازیکن تیم رقیب به ثمر رسید.

در دقیقه ۷۷ رحمان جعفری گل دوم خود در این بازی را روانه دروازه حریف کرد.

طرفداران قزوینی شمس آذر در این بازی سنگ تمام گذاشته و با حضور پرشور در ورزشگاه سردار آزادگان از تیم محبوب استان حمایت کردند.

در هفته دوازدهم بازی این تیم با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود.

شمس آذر با ۱۷ برد، ۷ تساوی، ۴ باخت و ۵۸ امتیاز صدر نشین است.

این تیم دارای رنکینگ جهانی شده و دهمین تیم برتر کشور شناخته شد که اقدامی بی سابقه در تاریخ فوتبال استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز