خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

ریل گذاری توسعه‌ای استان در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۶۵۲

استاندار قزوین گفت: ریل گذاری توسعه‌ای استان، نظارت بر اسناد آمایشی استان، توجه به حوزه نرم که در مسیر توسعه استان راهگشا است، از مهم‌‌ترین موضوعاتی است که باید در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی روز شنبه در بازدید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه در حوزه بودجه نباید تعارف داشته باشیم و بودجه باید در قاموس از پیش طراحی شده توسعه استان اتفاق بیفتد، اظهار کرد: تمرکز و نگاه ویژه به موضوع بودجه چه از جهت عدد و رقم و چه از جهت توان کارشناسی موجود در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، درست نیست و این سازمان باید به موضوعات مدیریتی و برنامه‌ریزی هم تمرکز ویژه‌ای داشته باشد. 

استاندار قزوین افزود: اعداد بودجه‌ای که در استان در قالب بودجه دولتی توزیع می‌شود با توجه به وسعت اقتصادی استان عددی نیست و نباید این موضوع تمامی فکر و ذهن مسئولان و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را درگیر کند.

وی عنوان کرد: توجه به موضوع مدیریت و برنامه‌ریزی برای قرار گرفتن استان قزوین در مسیر توسعه بسیار حائز اهمیت است و باید در این زمینه نقش آفرینی ویژه‌ای انجام شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید اتاق وضعیت استان باشد و با ارزیابی وضعیت گذشته، حال و آینده استان برای پیشرفت امور برنامه‌ریزی کند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: در حوزه فرهنگی در کنار نجابت، اصالت و شرافت موجود در فرهنگ مردم این استان باید در برخی از موضوعات از جمله افزایش روحیه مطالبه‌گری اقدامات لازم انجام تا با مطالبه توسعه در استان روز به روز شاهد پیشرفت استان باشیم.

وی افزود: استان قزوین در بسیاری از زمینه‌ها شاخص‌های بالایی دارد ولی ظرفیت‌های آن سنجیده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز