خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

عزم استانداران منطقه یک کشور برای توسعه فرصت های سرمایه گذاری

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۱۲

بحثتوسعه دولت الکترونیک در استان به عنوان یکی از برنامه های مهم ما برای برون سپاری خدمات دولت به مردم و شفاف سازی امور و ارتقاء سلامت اداری و خدمات مناسب به مردم مورد توجه جدی قرار گرفته است.

استاندار مازندران، عزم استانداران منطقه یک کشور برای توسعه فرصت های سرمایه گذاری را ستود و خواستار همایش های کاربردی برای تحقق این مسئله مهم در منطقه ۱ کشور شد.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار، که در نشست استانداران و معاونین برنامه ریزی و اشتغال منطقه یک کشور سخن می گفت از مردم مازندران به عنوان مردمانی علوی و ولایتمدار یاد کرد و گفت: برای مردم مازندران این افتخار بزرگی است که از همان ابتدا اسلام را با تشیع علوی پذیرفتند و در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور پیشتاز هستند.

وی افزود: ریاست محترم جمهوری از حماسه بزرگ مردم مازندران در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شور و نشاط سیاسی که در کشور ایجاد کردند همیشه به نیکی یاد می کنند.

استاندار مازندران با اشاره به ظرفیتها و توانمندیهای مازندران در بخش های مختلف گفت: استان مازندران در تولید ۱۴ محصول زراعی، باغی و دامی و شیلاتی رتبه اول کشور را دارد.

وی تاکید کرد: از ۲۳۵۲۰۰۰ هکتار اراضی مازندران ۹۶۰۰۰۰ هکتار جنگل، ۹۸۲۰۰۰ هکتار مرتع و ۴۷۰۰۰۰ هکتار زراعی و باغی است و مازندران با ۳ / ۲ درصد اراضی زیر کشت ۷ / ۸ درصد تولید کشور را بر عهده دارد.

استاندار مازندران در ادامه به اقدامات و فعالیتهای انجام شده در استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امروز دیگر بودجه دولتی پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم نیست و رویکرد جدی ما در استان توجه به بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه همه جانبه استان است.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری برای ارتقاء سلامت اداری گفت: بحثتوسعه دولت الکترونیک در استان به عنوان یکی از برنامه های مهم ما برای برون سپاری خدمات دولت به مردم و شفاف سازی امور و ارتقاء سلامت اداری و خدمات مناسب به مردم مورد توجه جدی قرار گرفته است.

فلاح، پیشنهاد کرد در جلسات کارگروه منطقه ۱ به حوزه توسعه دولت الکترونیک و بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی برای توسعه استان عنایت ویژه ای شود.

وی عزم استانداران منطقه یک کشور برای توسعه فرصت های سرمایه گذاری را ستود و خواستار همایش های کاربردی برای تحقق این مسئله مهم در منطقه ۱ کشور شد.

قابل ذکر است در این نشست گزارش فرایند تدوین برنامه ششم توسعه، تدوین سیاستهای متوازن منطقه ای در برنامه و چگونگی ارتباط دو سویه استانداریها با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت کشور در تدوین برنامه توسط استاندار تهران و گزارش همکاری سازمان همیاری شهرداریهای استان در زمینه اقتصادی و عمرانی با تشکیل اتحادیه های منطقه ای و جلسات مشترک توسط استاندار سمنان ارائه شد.

همچنین استاندار قزوین در مورد مضامین و الزامات پیشرفت استان قزوین از دیدگاه مقام معظم رهبری گزارشی ارائه نمود.
ارائه گزارش با عنوان ایجاد شهر رسانه ای توسط معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم، ارائه گزارش استفاده از ظرفیت های مندرج در بند ز تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۳ در خصوص سرمایه گذاری در استانهای محروم و کمتر توسعه یافته توسطاستاندار گلستان، گزارش همایش فرصتهای سرمایه گذاری به شکل منطقه ای توسط معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران و گزارش بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ و الزمات آن از سوی استاندار البرز از دیگر برنامه های این کارگروه در نشست استانداران منطقه ۱ کشور بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز