خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران قزوین در گفت و گو با ایلنا؛

کشاورزی در حریم و بستر رودخانه مشمول دریافت خسارت نمی‌شود/ بارش‌ها در قزوین سیل به همراه نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۴۷۶

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: امر بارش‌های چند روز به کشاورزی و یا سایر فعالیت‌ها که در حریم و بستر رودخانه‌ها انجام شده آسیبی وارد کرده باشد مشمول دریافت خسارت نمی‌شود، زیرا اقدام آن‌ها غیرقانونی بوده است.

محمدرضا علیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به بارش‌های چند روز گذشته گفت: در پی بارش‌های چند روز گذشته رودخانه‌های استان پر آب شده بودند اما خوشبختانه سیلی نداشتیم، زیرا سیل هنگامی رخ می‌هد که آب از حریم و بستر رودخانه‌ها خارج شود که این اتفاق در استان ما رخ نداد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: جان باختن بانوی ساکت در الموت هم بر اثر سیلاب نبوده و در پی بی احتیاطی و افتادن در رودخانه پر آب به وقوع پیوسته بود.

وی درباره خسارات ناشی از بارش‌ها گفت: به بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها اعلام شده که بررسی کرده و خسارت احتمالی بویژه در بخش کشاورزی را رصد و معرفی کنند.

این مسئول تاکید کرد: کشاورزی و یا داشتن سایر فعالیت‌ها در بستر و حریم رودخانه‌ها ممنوع بوده و این افراد از طریق آب منطقه‌ای شناسایی و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز