خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرج:

گسترش روابط بین کشورهای منطقه با محوریت ایران، هراس به جان رژیم غاصب انداخت / عده‌ای غرب‌زده و واداده و ساده‌لوح نسبت به اخطار سردار رادان موضع گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۳۴۸

امام جمعه کرج در ارتباط با اخطار سردار رادان نسبت به رعایت حجاب، گفت: اقدامی که فرماندهی نیروی انتظامی طبق قانون دارند انجام می‌دهند و دنبال می‌کنند و متأسفانه عده‌ای غرب‌زده و واداده و ساده‌لوح نسبت به آن موضع داشتند، همه مردم انقلابی و ارزشی این حرکت فرماندهی نیروی انتظامی را باکمال توان، حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و پنجم فروردین‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه کرج بابیان اینکه مهم‌ترین عرض ما امروز درباره فلسطین است، گفت: حرکت نرمی را دشمنان انقلاب در چند سال گذشته راه انداختند تا در اولویت بودن مسائل فلسطین را در اذهان مردم بخصوص جوانان از بین ببرند درحالی‌که مسئله فلسطین یک هدف اعتقادی و ریشه‌دار برای مردم و نظام اسلامی است بلکه باید عرض کنم آزادسازی فلسطین باید اولویت جهان اسلام باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید بر اینکه آینده فلسطین کاملاً روشن و امیدوارکننده است، اذعان داشت: امروز غیر از عده‌ای غرب‌زده وابسته و خائن به آرمان‌های مردم کسی را در داخل کشور و حتی در بین کشورهای جهان نداریم که به خطر این رژیم برای جهان واقف نباشد.

وی بابیان اینکه با پیروزی انقلاب سفارت اسرائیل بسته شد و این‌ها همه نشان‌دهنده جهت‌گیری انقلاب بوده است، گفت: روز ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ شمسی قلم در دست آن روح‌الله، آن مرد الهی چرخید و به مسلمین جهان پیام داد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید و زمینه جریانی بزرگ و ادامه‌دار علیه صهیونیسم بین‌الملل راه انداخت؛ و امروز این حرکت ۴۴ ساله شده و این رژیم در آستانه نابودی قرارگرفته است؛ و توطئه‌هایی که برای نابودی مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی داشتند نقش بر آب شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه تصریح کرد: پیام امام (ره) باعث شد که مسئله فلسطین از یک جریان سیاسی در بین افراد خاص، خارج و کاملاً مردمی شود که اگر قدرت‌ها بخواهند با توطئه و فشار و امثال این‌ها مسئله را کم‌رنگ کنند چون مسئله مردمی شده نتوانند؛ یعنی موقعیت سران حکومت‌ها تغییر کرد و یا به خطر افتاد. موقعیت مردم ایران، موقعیت مردم فلسطین، موقعیت مردم جهان، موقعیت رژیم پلید و حامیانش همه تغییر کرد.

گسترش روابط بین کشورهای منطقه، هراس به جان رژیم غاصب انداخت

وی افزود: رژیم غاصب در این سال‌های اخیر تلاش داشت تا یک ائتلافی بر ضد ایران درست کند اما امروز روابطی که در بین کشورهای منطقه با محوریت ایران در حال گسترش هست بخصوص ایران و عربستان، هراسی به جان این بدبخت‌ها انداخته است. در جریان سوریه و براندازی در آنجا که موفق نبودند؛ هم طرحی که بر اساس توافقنامه‌های آبراهام داشتند را از دست دادند و هم ایران هراسی آن‌ها شکست خورد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در ادامه تأکید کرد: امروز به فضل پروردگار شمارش معکوس اضمحلال کامل رژیم پلید و کودک کش صهیونیستی شروع‌شده است و بوی خوش آزادی کامل قدس به مشام می‌رسد؛ نزدیک است که بشنویم بوی گل سوسن و یاسمن آید را و این سروصداهایی که از سرزمین‌های اشغالی به گوش ما می‌رسد مثل صدای کاروان برادران یوسف است که تا راه افتاد حضرت یعقوب گفت «اِنِّی لَاَجِدُ رِیحَ یُوسُفَ لولا اَن تُفَنِّدُونِ». بوی اضمحلالش کاملاً به مشام می‌رسد.

دلار زمین‌گیر شود دیگر چیزی به اسم تحریم معنا ندارد

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مدافع و حامی این رژیم منحوس هم حال خوشی ندارد و افول کرده است، گفت: تا حالا می‌گفتیم در حال افول؛ اما الآن می‌گوییم افول. آیا افول آمریکا غیرازاین است که امروز اجماعی در جهان در حال شکل‌گیری است که در مبادلات تجاری از دلار استفاده نشود. رئیس‌جمهور فرانسه در پکن گفت باید به دلار وابسته نباشیم، مبادلات تجاری مالزی و هند با روپیه هند انجام می‌شود. چین و روسیه، عربستان و پاکستان، ایران و برزیل بر این توافق هستند که در معاملات خود از دلار استفاده نکنند. سلطه دلار در معاملات جهانی شکسته شده. این از بین رفتن نیست؟ دلار زمین‌گیر شود دیگر چیزی به اسم تحریم معنا ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: جدا از مشکلات عدیده‌ای که در داخل با مردم و سیاستمدارانشان دارند در جامعه بین‌الملل هم افول کرده، آیا افول سیاسی غیرازاین است که وقتی آمریکا با چین تنش دارند یک‌مرتبه مقامات اروپائی به دنبال عادی‌سازی روابط تجاری با پکن هستند؛ یعنی شما دیگر کلاهتان پشم ندارد. سوریه و عربستان روابط را عادی می‌کنند. عربستان با یمن در مسیر اصلاح روابط قرار می‌گیرد لذا امروز همه آزاده‌های جهان بلکه سران دولت‌های آزاده درباره آمریکا شعارشان مرگ بر آمریکاست.

ارتش جمهوری اسلامی، بی‌نظیرترین ارتش جهان است

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز در بخش دیگری بابیان اینکه ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی را به همه نیروهای مسلح به‌خصوص ارتش قهرمان تبریک عرض می‌کنم، گفت: خدای تعالی بر عزت و قدرت و ایمان این عزیزان بیفزاید. ارتش نظام اسلامی باایمان و متعهد و مقتدر در عرصه نظامی و وظیفه‌شناس در عرصه‌های مختلف اجتماعی و ملی بوده و در همه صحنه‌ها با تمام امکانات در کنار مردم به وظیفه الهی خود عمل و از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام انقلاب پاسداری کرده است.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه اظهار داشت: اول انقلاب از درون لانه‌های نفاق و الحاد کمونیستی نغمه‌های شومی پراکنده می‌شد و دوقطبی حامی ارتش و مخالف ارتش راه انداختند تا انحلال ارتش هم پیش رفتند اما امام با بصیرت الهی که داشتند این توطئه را در ضمن پیامی که ارتش را ارتش اسلامی و فرزندان انقلاب و مردم خواندند خنثی کردند؛ و از همان روز تا امروز ارتش قدرتمند عمل کرد به‌طوری‌که فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب راجع به این نیرو فرمود: «ارتش جمهوری اسلامی، بی‌نظیرترین ارتش جهان است».

عده کثیری اصلاً نمی‌دانند قصه سیاسی است

وی در بخش دیگری بابیان اینکه راجع به طرح حجاب نکته‌ای را عرض کنم، گفت: اولاً باید در سخن گفتن و موضع گرفتن راجع به مباحثی که دشمن آن را سیاسی کرده و می‌خواهد انسجام ملی را به هم بزند، عزیزان در هر جایگاهی که هستند باید دقت بیشتری داشته باشند. بصیرت و دشمنی شناسی؛ همه می‌دانند دشمن کیست؛ اما بعضی وقت‌ها دشمنی دشمن را توجه ندارند. یک‌بخشی از بصیرت خودش را اینجا نشان می‌دهد که چگونه دشمنی‌های دشمن را بشناسیم. دشمنی شناسی دشمن اینجاها خودش را نشان می‌دهد. این اولاً که آن موقع ما چگونه موضع بگیریم، چگونه حرف بزنیم، کی حرف بزنیم، چه بگوییم. بعضی وقت‌ها افراد درجاهایی که حساس هم هست، مجلس و جاهای دیگر صحبت‌هایی می‌کنند که این‌ها را باید دقت کنند.

امام‌جمعه کرج در ادامه افزود: ثانیاً در این جریان اخیر که مسئله شرعی است، مسئله عرفی است، یک مسئله اجتماعی است، ابعاد مختلفی دارد؛ امام جامعه و امام المسلمین هم نظرشان را با صراحت گفتند که در حرام شرعی و در حرام سیاسی وقتی حرام شد دیگر تکلیف روشن است؛ اما شیاطین، همین شرعیات و عرفیات و اجتماعیات را سیاسی کردند؛ و جمعیت زیادی را هم ناخواسته در مسیر اهداف شوم دشمنان ایران اسلامی به حرکت درآوردند. بالاخره عده کثیری از این‌ها اصلاً نمی‌دانند قصه سیاسی است. احتیاج به برنامه‌های متنوع و گوناگون و منسجم دارد.

دشمن کیان خانواده و اخلاق اجتماعی را مورد هدف قرارگرفته است

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه عنوان کرد: کسی نیست که نداند در حال حاضر کیان خانواده و اخلاق اجتماعی و عفت و کرامت انسانی مورد هدف قرارگرفته؛ و سعی دارند با از بین بردن مظاهر اخلاق و عفت ریشه‌های اصلی اسلام و انقلاب را خدشه بزنند؛ بنابراین همه باید کمک کنیم تا طرح‌های پیش رو که برای صیانت خانواده، صیانت و حفظ شخصیت و کرامت بانوان در جامعه و حفظ انضباط اجتماعی و آسایش و آرامش روانی مردم طراحی‌شده و انجام می‌شود این‌ها عملیاتی شود.

وی بابیان اینکه همکاری همه دستگاه‌ها با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اصناف از آحاد مردم متوقع است، گفت: دوستان کمک می‌کنند. حرکتی دارد شروع می‌شود که آثار و برکاتی برای جامعه دارد این را کمک کنند. همه مردم انقلابی و ارزشی ضمن تشکر از اقدامی که فرماندهی نیروی انتظامی طبق قانون دارند انجام می‌دهند و دنبال می‌کنند و متأسفانه عده‌ای غرب‌زده و واداده و ساده‌لوح نسبت به آن موضع داشتند، همه مردم انقلابی و ارزشی این حرکت فرماندهی نیروی انتظامی را باکمال توان، حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه امیدواریم این توطئه هم به فضل الهی با حمایت خوب مردم نقش بر آب شود، گفت: از همه عزیزانی هم که در فراخوان جشنواره لاله‌ها در آن چند روزی که برقرار بود شرکت کردند و کمک کردند تا ارزش‌های اسلامی حتی‌المقدور در آن قسمت مورد خدشه واقع نشود، از وقت و سرمایه‌ای که گذاشتند به‌خصوص خواهران پاک‌دامن و عفیفی که حضور فعال داشتند و برادرانی که وظیفه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خودشان را انجام دادند و همه دستگاه‌هایی که همکاری لازم را انجام دادند به‌نوبه خودم تشکر می‌کنم.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه افزود: البته یک عده هم حاضر نشدند. ترک فعل داشتند. پاسخگویی در روز جزاست. محک خوبی بود برای شناسایی کسانی که حرف می‌زنند و عمل نمی‌کنند یا آن‌هایی که حرف می‌زنند و عمل می‌کنند. به‌هرتقدیر روسیاهی برای زغال ماند و همه این‌ها ثبت‌شده است.

فرزندان خودتان را برای تحصیل در حوزه‌های علمیه تشویق کنید

وی در خاتمه بابیان اینکه ایام ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران و برادران است، گفت: به این موضوع هم دقت داشته باشید. فعال شرکت کنید. فرزندان خودتان را تشویق کنید به سمت این مراکز تربیت سربازان امام عصر تا با فعالیت بیشتری ادامه پیدا کند. اگر دشمنان ما با حمله به روحانیت قصد تضعیف مقدسات، انقلاب و ارزش‌ها را دارند و دشمنی می‌کنند باید نسبت به این نقشه شوم با دقت وارد عمل شد. کمترین کارش ورود به این عرصه است؛ کمک کنید تا این نقشه خنثی شود. از فرزندانتان کسانی که تمایل دارند در این ثبت‌نام شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز