خبرگزاری کار ایران

سردار رادان در جمع خبرنگاران:

طرح مقابله با بی‌حجابی از فردا آغاز می‌شود/ مطمئن باشید دوربین‌ها، هیچ خطایی نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۴۵

فرمانده فراجا درباره اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی، گفت: در این باره به تفصیل توضیح داده شده و بر همین اساس از فردا این برنامه اجرا خواهد شد. مطمئن باشید دوربین‌هایی که قرار است در طرح عفاف و حجاب استفاده شود هیچ خطایی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس درباره اهمیت مشارکت مسئولان ایرانی در این مراسم گفت:  مردم ایران و جهان روز قدس را تکلیف دینی خود می‌دانند این تکلیف بر این اساس است که ظلمی روا شده و جمعیتی مورد مظلومیت قرار گرفته‌اند. هر مسلمانی وظیفه دارد که از مظلوم حمایت کند و بر ظالم بتازد.

وی درباره اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی که از فردا آغاز می‌شود، گفت: در این باره به تفصیل توضیح داده شده و بر همین اساس از فردا این برنامه اجرا خواهد شد.

رادان در پاسخ به این سوال که درصد خطای دوربین‌هایی که قرار است در طرح عفاف و حجاب استفاده شود تا چه اندازه است، گفت: مطمئن باشید که هیچ خطایی نخواهد داشت.

وی با اشاره به آن که روز به روز و سال به سال شاهد افزایش شور و شوق مردم و افزایش جمعیت آنها در راهپیمایی روز قدس هستیم گفت: این استقبال از راهپیمایی روز قدس به این معناست که انشاالله شاهد آن باشیم که به زودی اسرائیل نابود میشود.

رادان در خصوص این مهم که با توجه به تحولات به وجود آمده در منطقه تا چه اندازه می توانیم به نابودی رژیم صهیونیستی از نقشه جهان نزدیک شده باشیم گفت: حضرت آقا در یکی از سخنانشان یک زمان ۲۵ سال را مطرح کرده بودند اما اخیراً در سخنرانی مطرح کردند که رژیم صهیونیستی در حال انجام کاری است که این ۲۵ سال را به جلو بیاندازد انشاالله که همینطور هم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز