خبرگزاری کار ایران

سردار رادان تاکید کرد:

مبارزه با سرقت و جمع‌آوری معتادان متجاهر، اولویت‌های پلیس در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۱۴

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مبارزه با سرقت و برخورد با سارقان و جمع‌آوری معتادان متجاهر از اولویت‌های پلیس در سال جدید است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، «سردار احمدرضا رادان» در دیدار با «آیت‌الله مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از دغدغه‌های امروز مردم موضوع سرقت است که به همین دلیل برخورد با این پدیده از سال گذشته شروع شده و خوشبختانه نتایج خوبی هم به همراه داشته است.

وی افزود: یکی از مهمترین نتایج طرح مبارزه با سرقت، شناسایی و دستگیری تعداد زیادی سارق در کل کشور بود که همین امر می‌تواند در کاهش وقوع جرم و سرقت بسیار موثر باشد. از این رو، طرح مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان و مال‌خران در سال جدید نیز با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

رئیس پلیس کشور در عین حال از نقش مردم برای کاهش سرقت‌ها نیز سخن گفت و اظهار داشت: خوب است که مردم نیز به یاری پلیس آمده و با مراقبت بیشتر از اموال خود زمینه ارتکاب جرم را از بین ببرند.

وی همچنین از برخورد قاطعانه پلیس در سال جدید با خرده‌فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های پلیس برخورد با پدیده قاچاق است که در سال جدید به‌صورت جدی‌تری این امر دنبال می شود.

رادان در پایان ارتقای شأن و منزلت و معیشت کارکنان انتظامی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: ان‌شاءالله این کار نیز به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، در این دیدار، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه نیز از تلاش‌های ماموران پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز