خبرگزاری کار ایران

کشف چهار هزار و ۷۰۰ لیتر آبلیمو، آبغوره و سرکه تقلبی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۱۱۰

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: چهار هزار و ۷۸۰ لیتر آبلیمو، آبغوره و سرکه تقلبی و غیرمجاز در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اکبر نصری افزود: کارشناسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد و پلیس جرایم اقتصادی در گشت مشترک خود به کارگاهی واقع در بلوار توس مشکوک شدند.

وی ادامه داد:با توجه به متواری شدن صاحب کارگاه و دستور صادره از سوی معاون دادستان دادگاه انقلاب در خصوص ورود به کارگاه در طی بازرسی و بررسی این کارگاه مقادیر قابل‌توجهی اسیدسیتریک، آبغوره و آبلیموی تقلبی و رنگ های خوراکی در انبار مشاهده شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: کارگران در این کارگاه بدون وجود لیموی تازه یا خشک در حال تولید آبلیمو و کالاهای دیگر با برندهای مختلف در بطری های شماره‌گذاری شده بودند و مشخص شد کالاهای تولیدی به این روش پس از چسباندن برچسب برندهای مختلف روانه بازار مصرف می‌شده است.

نصری افزود: این کارگاه فاقد هر گونه مجوز از معاونت غذا و دارو و بهداشت و استاندارد بوده و در حال تولید و بسته بندی کالاهایی از جمله آبلیمو، سرکه و آبغوره بوده که با دستور معاون دادستانی دادگاه انقلاب با توجه به شرایط نامناسب محل، کارگاه، توقیف و کالاهای یاد شده از محل بارگیری و به انبار تعاون روستایی برای بررسی و کارشناسی و ارائه نظر کارشناسان غذا و دارو انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: کشفیات این انبار شامل سه هزار و ۲۰۰ لیتر آبلیمو، ۴۸۰ لیتر آبغوره و هزار و ۱۰۰ لیتر سرکه تقلبی و سه کیسه اسید سیتریک منو هیدرات است که پس از اخذ نتیجه آزمایش های مربوطه، پرونده تنظیم و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز