خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد؛

پیش بینی اسکان ۶۰۰ هزار نفر روزانه طی دهه آخر صفر در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۱۰

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: ظرفیت اسکان رسمی زائران در مشهد ۱۲۸ هزار نفرشب است که هدف‌گذاری شده در دهه پایانی ماه صفر، در هر شب تا ۶۰۰ هزار نفر اسکان داده شوند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در دومین نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد زائران پیاده دهه آخر صفر افزود: تامین این میزان ظرفیت با بهره گیری از توانمندی اسکان ادارات و سازمان ها از جمله مدارس و حسینیه‌ها ممکن شده است.

وی دهه پایانی ماه صفر امسال را متفاوت از سال های گذشته دانست و عنوان کرد: پس از ۲ سال شیوع کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن سفرها در این مدت، امسال مشهد شاهد افزایش حضور زائران نسبت به سالهای قبل در ایام پایانی ماه صفر خواهد بود.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: پیش بینی می‌شود این استان و شهر مشهد طی دهه پایانی ماه صفر امسال میزبان حدود ۷ میلیون زائر باشد، که هماهنگی برای میزبانی از این زائران از خردادماه گذشته آغاز شده است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد تصریح کرد: اسکان از مهمترین اولویت های این ایام است که با توجه به حضور زائران به صورت هیاتی، کاروانی و نیز زائران پیاده در همه بخشها پیش‌بینی های لازم برای ارائه خدمات مطلوب صورت گرفته است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه تامین ارزاق عمومی نیز طبق دستور ویژه استاندار به معاونت اقتصادی و فرمانداری، ادارات کل غله، صمت و جهاد کشاورزی تامین ارزان ۱۵ قلم عمده کالایی را طی این ایام انجام می‌ دهند.

گنابادی نژاد افزود: در این راستا شبکه توزیع مناسب و در دسترس برای زائران پیش بینی شده و نظارت موثر و قوی نیز برقرار است، ضمن اینکه توزیع کالا با محوریت توجه به کیفیت، کمیت، فراوانی و قیمت مناسب در دستور کار است که در قالب پایگاههای توزیع ارزاق پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز