خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین:

فعالیت موتورسیکلت‌های سه چرخ در قزوین ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۹۳۵

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از اجرای طرح شناسایی، ساماندهی و نظارت بر فعالیت موتورسیکلت‌های سه چرخ سطح شهر توسط سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا وثوق نیا افزود: با توجه این که امروزه موتورسیکلت‌های سه چرخ موجود در سطح شهر به عنوان یک صنف در مشاغلی همچون جابه جایی بار و کالای درون شهری، جمع آوری و فروش ضایعات و مواد بازیافتی، فعالیت در میادین میوه و تره بار و توزیع خرده بار فعالیت دارند، جهت پیشگیری از تخلفات و احراز صلاحیت‌های لازم، ضرورت ساماندهی و شناسنامه دار کردن افراد شاغل در این رسته شغلی بیش از پیش احساس می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: بر همین اساس با هماهنگی‌های به عمل آمده و نشست‌های برگزار شده بین سازمان تاکسیرانی، پلیس راهور و نیروی انتظامی مقرر گردید در خصوص شناسایی، ساماندهی، شناسنامه دار و قانونمند کردن فعالیت موتورسیکلت‌های سه چرخ و در نهایت صدور مجوز فعالیت برای دارندگان این گونه وسایل نقلیه اقدامات لازم توسط سازمان تاکسیرانی انجام پذیرد.

وی یادآور شد: با توجه به این که فعالان موتورسیکلت‌های سه چرخ خدمات متعددی را در حمل بار کم حجم و جابه جایی کالاهای درون شهری به شهروندان ارائه می‌کنند، احراز صلاحیت‌های اخلاقی، رفتاری و حتی بهداشتی جهت پیشگیری از تخلفات و ایجاد اعتماد شهروندان به این رسته شغلی بسیار ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز