خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری فارس خبرداد؛

جابه جایی۵۵۰ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۵۶۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین جاری حدود ۵۵۰ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جابجا شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، علیرضا راستیار افزود: ۳۵۰ دستگاه اتوبوس با انجام ۴۳ هزار و ۲۸۳ سفر در نقاط مختلف درون و برون استانی اقدام به جابجایی مسافران در ایام نوروز کردند.

وی ادامه داد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال در بحث جابجایی مسافر و تعداد سفر به ترتیب ۹ درصد و یک درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس بیان کرد: از مجموع مسافران جابجا شده توسط این ناوگان، ۳۰۳ هزار و ۲۷۲ مسافر در قالب ۲۰ هزار و ۹۵۰ سفر از شهر شیراز به نقاط مختلف درون و برون استان جابجا شده‌اند که تعداد مسافر کاهش چهار درصدی و در بحث تعداد سفرها نیز کاهش هشت درصدی را تجربه می‌کنیم.

راستیار گفت: همچنین طی مدت مذکور سه هزار و ۷۸۴ نفر (راهیان نور) از استان در قالب ۸۶ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافران استان به مناطق عملیاتی اعزام شدند که سهم شیراز از این تعداد ۲ هزار و ۱۱۲ مسافر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز