خبرگزاری کار ایران

شهردار الوند از سمت خود استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۰۳۲

امیر حسین‌پور که در یک هفته گذشته به عنوان شهردار جدید الوند انتخاب شده بود در پیامی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر حسین‌پور که در روز پایانی سال ۱۴۰۱ در جلسه فوق العاده شورای شهر الوند به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و در چند روز گذشته به عنوان شهردار این شهر معرفی شده بود، از سمت خود استعفا داد.

در پیام استعفای او آمده است: 

((بسم الله الرحمن الرحیم

الخیرُ فی ما وَقَع (هرچه پیش آید، خیر در همان است) 

همشهریان عزیز و شریف الوند؛

در ماه های پایانی سال گذشته و بعد از استعفای شهردار سابق، اعضای محترم شورای اسلامی شهر الوند اقدام به دعوت از گزینه‌های مختلف جهت بررسی سوابق و برنامه‌های داوطلبین تصدی سمت شهرداری نمودند. بر این اساس اینجانب با توجه به عِرق و تعصبی که نسبت به شهرم الوند داشته و دارم و بنا بر پیشنهاد جمعی از بزرگان و دوستان دلسوز، برنامه خود را ارائه کردم. بعد از پایان این مرحله اعضای شورا در رابطه با انتخاب شهردار جدید به جمع بندی نرسیدند و شهرداری با سرپرستی به حرکت خود ادامه داد.

روز ۲۹ اسفندماه سال ۱۴٠۱ و با توجه به بازنشسته شدن آقای ذوالقدری‌ها سرپرست سابق شهرداری و با رای اعضای محترم شورا بنده به عنوان سرپرست جدید معرفی شدم. از طرفی با التفات به تاکید معاونت محترم استانداری قزوین در خصوص سرعت بخشیدن به روند انتخاب شهردار جدید، این فرآیند مجددا در دستور کار شورا قرار گرفت.

فرصت کوتاه جهت انتخاب شهردار جدید سبب شد، نمایندگان مردم در پارلمان محلی با درنظر گرفتن برنامه ارائه شده از سوی داوطلبین سمت شهرداری در مرحله اول و بدون دعوت دوباره از افراد، با لطفی که داشتند، بنده را با اکثریت آرا به عنوان شهردار انتخاب و جهت طی شدن روال قانونی و صدور حکم به استانداری قزوین معرفی کردند.

همشهریان گرانقدر؛

طی روزهای گذشته انبوه پیام‌های محبت آمیز شما بزرگواران، دوستان عزیز، مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی نسبت به بنده، مایه دلگرمی بود و بابت این موضوع شکرگزار عنایت پروردگار متعال هستم.

با این وجود، از یکسو با توجه به فرصت پیش آمده جهت بهره‌مندی از مباحث علمی ارزشمند در مقطع دکتری و از سویی با مشورتی که با برخی از بزرگان دلسوز و خوشنام صورت گرفت، به این نتیجه رسیدم که در مقطع فعلی توفیق خدمت به شهر عزیزم را ندارم و بر این اساس ضمن قدردانی از اعتماد اعضای محترم شورا و محبت همشهریان شریف، از تصدی سمت شهرداری الوند انصراف می‌دهم.

مردم بزرگوار الوند؛

«الوند» به عنوان دومین شهر بزرگ استان قزوین، با اتکا به توان و ظرفیت‌های غنی خود در بخش‌های مختلف از جایگاه ارزشمندی در سطح این خطه برخوردار است که می‌طلبد در سایه همدلی، هم افرایی و همت مضاعف به جایگاهی که شایسته آن م‌ باشد، دست یابد و در این راستا بنده در هر سمت و جایگاهی، ادای دین به شهرم را وظیفه شرعی، عرفی و اخلاقی خود می‌دانم و از هیچگونه تلاشی مضایقه نخواهم کرد.

در پایان بر خود لازم می‌دانم مجددا مراتب سپاس و قدردانی خود را از مردم عزیز، اعضای محترم شورا، مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی به ویژه امام جمعه معزز الوند، معاونت محترم عمرانی استانداری قزوین، دفتر امور شهری استانداری، فرماندار محترم شهرستان البرز، فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز و همه بزرگوارانی که در مدت اخیر بنده را شرمنده لطف و محبت خود نمودند، ابراز داشته باشم.

انشاالله در سایه حق تعالی، همواره سلامت و سربلند باشید.

امیر حسین‌پور))

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز