خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی خبر داد:

غرق شدن مرد ۲۴ ساله در رودخانه روستای خوزنان آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۸۰

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: پیکر بی‌جان یک مرد ۲۴ ساله که در رودخانه روستای خوزنان آبیک قزوین غرق‌ شده بود، از سوی غواصان سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از آب خارج شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، قدیر موسی‌خانی با اعلام این خبر گفت: در تماس نیروی انتظامی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی قزوین از غرق شدن مرد ۲۴ ساله که برای شنا کردن وارد آبشار و رودخانه واقع در روستای خوزنان آبیک قزوین شده بود، خبر داده شد.

این مسئول اضافه کرد: بلافاصله پس از اعلام این حادثه تیمی متشکل از غواصان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین به محل حادثه اعزام و با استفاده از تجهیزات تنفسی غواصی، پس از ساعت ها عملیات جستجو موفق به کشف جسد بی‌جان غریق شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین ادامه داد: به گفته شاهدان عینی فرد غریق به‌ قصد شنا کردن وارد رودخانه شده بود که متاسفانه جان خود را از دست‌ داد.

موسی خانی یادآور شد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و تمایل مردم به شنا کردن در محل‌های غیراستاندارد، از شهروندان خواست تا از شنا کردن در فضاهای آبی نظیر سدهای خاکی، رودخانه ها، استخرهای باز و کانال‌های آبرسانی به‌ طور جدی خودداری و نسبت به آگاه‌سازی فرزندان خود از خطرات این حوادث اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز