خبرگزاری کار ایران

آتش نشانی شیراز خبرداد؛

واژگونی تانکر میعانات گازی در جاده شیراز- زرقان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۷۶۰

سرپرست سازمان آتش نشانی شیراز گفت: ۲۴ آتش نشان در عملیات حدود ۵ ساعته واژگونی تانکر میعانات سریع الاشتعال تلاش کردند و سرانجام این عملیات باایمن سازی کامل محل حادثه پایان یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز،هادی عیدی پور در خصوص جزییات این حادثه  افزود: ساعت ۲۱:۴۹ دقیقه شامگاه پنج شنبه ۱۸ اسفندماه یک مورد حادثه واژگون شدن تانکر میعانات گازی، در جاده شیراز زرقان قبل از پالایشگاه شیراز، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: به دلیل حساسیت این حادثه و احتمال انفجار تانکر میعانات گازی سریعا ۲۴ آتش نشان از ایستگاه های ۱۵, ۹ ,۵ و ۲۱ به همراه ۵ دستگاه خودرو عملیاتی شامل خودروهای فوماتیک، خودرو حامل کف به همراه پشتیبان، جرثقیل، خاک پاش و دستگاه امدادی و اطفایی به محل اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی شیراز گفت: در محل مشاهده شد که یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل میعانات گازی سریع الاشتعال در جاده شیراز زرقان واژگون شده است.

وی اضافه کرد: تیم عملیاتی بعد از مسدود کردن کامل محل حادثه با نصب علائم هشدار دهنده، راننده را از محل خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه نیروهای عملیاتی بی وقفه در عملیاتی دشوار و حساس با پاشش کف مانع بروز حادثه شدند، عنوان کرد: در ساعات اولیه عملیات نشت میعانات قابل اشتعال تا میزان قابل توجهی برطرف شد، اما این عملیات تا ایمنی کامل محل و انتقال تانکر میعانات گازی ادامه داشت.

عیدی پور اظهار داشت: نیروهای عملیاتی آتشنشان سرانجام توانستند توسط جرثقیل تانکر را به حالت اولیه برگردانند و محل حادثه را کاملاً ایمن سازی کنند.

در انجام این عملیات آتش نشانی پالایشگاه،آتش نشانی شهر زرقان، عوامل راهداری و پلیس راه مشارکت داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز