خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی:

تیم‌های آتش نشانی قزوین در مناطق پرتردد و تفرجگاه‌ها مستقر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۷۷

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از آماده باش کامل نیروهای این سازمان در روز طبیعت خبر داد و گفت: تیم های آتش نشانی با هدف مقابله با حوادث احتمالی آتش سوزی امروز در مناطق پرتردد، تفرجگاه ها و بوستان های بزرگ شهر و اطراف آن مستقر شدند

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدیر موسی خانی با اعلام این خبر گفت: علاوه بر آماده باش کامل آتش نشانان نیروهای ۱۰ ایستگاه ثابت از صبح امروز یکشنبه آتش نشانان قزوینی در مناطق پرتردد شهری مستقر هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اضافه کرد: آتش نشانان قزوینی در نقاط پر ترافیک شهر آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی و شهروندان در روز طبیعت هستند.

موسی‌خانی ادامه داد: سازمان آتش نشانی قزوین به جهت تامین ایمنی شهروندان با تمام توان خود دراین روز آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

وی توصیه کرد تا شهروندان به منظور حفظ طبیعت و جلوگیری از آتش سوزی پیش از ترک طبیعت از خاموش شدن شعله های برافروخته اطمینان پیدا کنند و از رهاسازی زباله در طبیعت و شکستن درختان و از نزدیک شدن کودکان به رودخانه ها،مسیل ها و ارتفاعات و مکانهای حادثه خیز جلوگیری کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر قزوین، مسافران زیادی از راه های این استان تردد می کنند که به همین مقدار نیز احتمال وقوع حوادث و تصادفات افزایش می یابد و به همین دلیل سازمان آتش نشانی قزوین با تمام توان خود آماده خدمت رسانی است.

موسی خانی از شهروندان خواست هرگونه حادثه و یا آتش سوزی را بلافاصله به شماره ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز