خبرگزاری کار ایران

شهرام مومنی خبر داد:

پوشش ۱۴۱ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی تنها در ده روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۱۵۸

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: آتش نشانان ۱۴ ایستگاه آتش نشانی در ده روز گذشته نسبت به امداد رسانی در ۱۴۱ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی اقدام کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مؤمنی با بیان اینکه در این مدت ۶۴ مورد آتش سوزی به این مرکز اعلام شد، افزود: از این بین ۱۵ حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی، ۵ مورد اعلام آتش سوزی تجاری بوده است که متاسفانه با توجه به خسارات شدید؛ نداشتن بیمه آتش سوزی بسیار محسوس و قابل تامل است.

وی به ۳۷ مورد خدمات رسانی آتش نشانان در حوادث مختلف اشاره کرد و ادامه داد: گیر افتادن در آسانسور، محبوس‌شدن افراد به علت خرابی قفل‌های درب، گیر کردن انگشتری در دست شهروندان از پرتکرارترین حوادث در این روزهاست.

مومنی به تلاش برای نجات ۲۴ شهروند در عملیات های مختلف و آتش سوزی ها اشاره کرد و ادامه داد: ارائه خدمات ایمنی از دیگر فعالیت های شهروندان است که در این مدت به ۴۰ مورد رسید.

همین گزارش حاکی است، نجات حیوانات، رفع مشکلات آبرفتگی، بازدید به جهت حفظ ایمنی به واسطه نشت گاز و احتمال آتش سوزی و...لیستی کوتاه از ۱۴ نوع عملیات خدمات رسانی به شهروندان است.

شایان ذکر است، آتش نشانان و کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در راستای حفظ ایمنی همه روزه و به طور مستمر از اماکن پر خطر، نا ایمن و یا کم ایمنپایش و بازدید ایمنی بعمل می آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز