خبرگزاری کار ایران

بک مسئول خبر داد؛

جابجایی بیش از ۸۴ هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۱۸

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از جابجایی۸۴ هزار و ۸۸۳ نفر با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا عبدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان ۱۰ فروردین ماه سال جاری، ۱۰ هزار و ۷۰۲ سفر از طریق ناوگان عمومی و از مبدا استان به مناطق مختلف صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این مدت ۸۴ هزار و ۸۸۳ هزار مسافر از این طریق جابجا و ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته که بیشترین مسافر جابجا شده با ناوگان عمومی مسافر در روزهای ۲۴، ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان با بیان اینکه کمترین سفر در ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ و اول فروردین جاری به ثبت رسیده است تصریح کرد: در این مدت تعداد مسافر وارد شده به استان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی ۶۴ هزار و ۷۳۷ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه گذشته ۱۱ درصد کاهش نشان می دهد.

عبدی ادامه داد: تعداد مسافر خارج شده از استان نیز با ۱۶ درصد افزایش به ۵۴ هزار و ۹۳۷ نفر رسیده و تردد ورودی به استان نیز با ۸۱۳ هزار و ۳۵ وسیله نقلیه ۵ درصد کاهش داشته است و با توجه به افزایش تعداد مسافرت ها به خارج از استان، سفرهای خروجی وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان نیز با ۸۱۱ هزار و ۹۶۲ وسیله، ۳ درصد افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به آغاز طرح کشیک نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان از ۲۴ اسفند ادامه داد: همچنین نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه های برون استانی خرم آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز حضور دارند و به شکایات مردم رسیدگی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز